-
Mistral
Dela med er av era erfarenheter av mistral-centren. Ska försöka bestämma mig för av vem jag ska hyra prylar…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Mistral
Dela med er av era erfarenheter av mistral-centren. Ska försöka bestämma mig för av vem jag ska hyra prylar…
Där jag har hyrt har det varit högklass på grejerna, var skall du åka?
Rhodos.
När man kollar på deras sida verkar det som om man måste boka EN specifik bräda. Betyder det att man bara får använda den brädan under hela perioden? Verkar dumt…
Du bokar dig på en bräda som de inte hyr ut utan att fråga dig, sen brukar det finnas en an brädpool med alla Mistrals brädor som man kan använda under dagen. Jag vet inte hur det fungerar på Rhodos men på alla andra uthyrningar som jag varit på fungerar det så.
Ok, det verkar ju smart. Då gäller det att boka en bräda som man tror kan funka i de flesta förhållanden… svårt när man inte vet vad de har för förhållanden…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Mistral
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.