Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mistral Twister

• Mistral Twister

Publicerad av bobby__ på 26 maj, 2008 vid 15:43

undrar bara om någon vet något om mistral twister brädorna.

Hade tidigare en sån på 115l
    tyvärr råkade den ut för en olycka och ska nu ersättas.

Hur mycket var den värd? den var i kanonskick förutom en pytteliten lagning i nosen. tror den va från 2002 kan det stämma?

tack
    /bob

dr-masse svarade 16 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oscar

Medlem
    26 maj, 2008 vid 17:40

Jag sålde min för 3 år sen och fick 4000 med några dingar. -02 kan nog stämma..

• oscar

Medlem
    26 maj, 2008 vid 17:41

Men om du ska anmäla det på försäkring så säger du ju bara 5 år gammal och nypris 11 999 så får de räkna på resten.

• dr-masse

Medlem
    26 maj, 2008 vid 19:19

Legendarisk bräda, det där. Oscar har ju haft en sån. Jag, som etablerad surfprylsvärderingsman, skulle nog kunna tänka mig att lägga en 8779:- för ett fint ex med en liten ding i nosen.

Klipp ut och spar…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mistral Twister

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.