Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › Mitt första trick!
Jag var ut idag och körde på Runn i Falun där det blåser lite jämnare än där jag bor. Det var bra snö så nu kunde jag träna på att kryssa mot vinden och det gick fint.
Det blåste inte så mycket men nu lyckades jag sätta ett par loopar med så pass med höjd att jag kunde landa med raka ben och inte sittandes:smile:
Det blåste runt 6m/s så det vart inte några höga hopp men jag tror nog att det är säkrast så till att börja med.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › Mitt första trick!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.