Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mitt livs kärlek…
-
du är från danmark va? Jääh. -ni e fan inte kloka där.
-
Windsurfing via wakeboarding till Kiteboarding. Den mannen e utan tvekan på rätt väg…
Förresten är hans gamla filmklipp då han kör Liquid Force Trip 32 med med Super sucs hur grymma som helst.
För en gångs skull kan man hålla med nån på detta mongoplejs. Louie är kung!
/F -
äh va kan han som inte jag kan? handlepass är pisslätt.
vari är bättre…
och jag är bäst.
gustav
-
Vari är inte bättre, Lou har stil, det har inte Vari lika mycket och det är det som räknas, inte att man kan göra 2 handlepasses på en 6 sec air. Utan att man kan göra smooth, snygga stylish trick, och där är Lou kungen..
-
vilka filmer är lou wainman med i?
kan hålla med om att de flesta mest dinglar när de gör handlepass. men asså inte jag. jag är grym. som fan.
-
Lou är bla med i Unhooked, Awake, och Air Sickness, det är de filmerna jag har iaf. Air sickness är från 2001 och då hade inte utvecklingen kommit så långt. Lous bit är den enda som är riktigt bra, han är såååå långt före alla andra, de flesta gör bara massa spins med sina 2+m långa directionals. Lou gör snygga stylish handlepasses, waketrick, han har grym stil helt enkelt
-
Har en gammal porrfilm med honom i från 92
Redan Där gör han handelpass, börjar med vänsterhand bytar sedan i ett oanat NAFS till Höger hand.. och vips så är han i himlen…
Han är dock ”Hoocked” pga av att det är en S/M Film
Logga in för att svara.