Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mitt livs kärlek…

• rambo_johnson

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 15:07

du är från danmark va? Jääh. -ni e fan inte kloka där.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 21:41

leash är för fägs eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 21:57

Windsurfing via wakeboarding till Kiteboarding. Den mannen e utan tvekan på rätt väg…
    Förresten är hans gamla filmklipp då han kör Liquid Force Trip 32 med med Super sucs hur grymma som helst.
    För en gångs skull kan man hålla med nån på detta mongoplejs. Louie är kung!
    /F

• anonym-anvandare

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 23:31

äh va kan han som inte jag kan? handlepass är pisslätt.

vari är bättre…

och jag är bäst.

gustav

• davids

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 09:43

Vari är inte bättre, Lou har stil, det har inte Vari lika mycket och det är det som räknas, inte att man kan göra 2 handlepasses på en 6 sec air. Utan att man kan göra smooth, snygga stylish trick, och där är Lou kungen..

• anonym-anvandare

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 11:56

vilka filmer är lou wainman med i?

kan hålla med om att de flesta mest dinglar när de gör handlepass. men asså inte jag. jag är grym. som fan.

• davids

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 13:17

Lou är bla med i Unhooked, Awake, och Air Sickness, det är de filmerna jag har iaf. Air sickness är från 2001 och då hade inte utvecklingen kommit så långt. Lous bit är den enda som är riktigt bra, han är såååå långt före alla andra, de flesta gör bara massa spins med sina 2+m långa directionals. Lou gör snygga stylish handlepasses, waketrick, han har grym stil helt enkelt

• hengo

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 13:27

säger bara wooordd!

• niklas82

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 00:19

Har en gammal porrfilm med honom i från 92
    Redan Där gör han handelpass, börjar med vänsterhand bytar sedan i ett oanat NAFS till Höger hand.. och vips så är han i himlen…
    Han är dock ”Hoocked” pga av att det är en S/M Film

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mitt livs kärlek…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.