Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mjersen i nya Surfers mag
-
Mjersen i nya Surfers mag
Publicerad av simoneburgess på 17 mars, 2009 vid 00:34Kvinnorna svimmar och grabbarna önskar alla de vore män som han. Fräsiga bilder, ska bli kul att se dig göra de där movesen du lärt dig hemma. SKryta på stranden om allt man kan kommer man undan med, men skryta i tidning måste banne mig sättas på prov 🙂 Och vi vill se mer av den där ”pung-grab” moven som är på första bilden.
Skämt och sido, grymt balla bilder. Go mjers.
mjersen svarade 15 år, 12 månader sedan 13 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
schaweet to the belly…. could have done with more topless shots of him though…
-
Mat: kommen den i alla pressbyrårer? Kommer ner en kompis på fredag så ha skall köpa med den ner hit.
-
@Haze 535370 wrote:
Mat: kommen den i alla pressbyrårer? Kommer ner en kompis på fredag så ha skall köpa med den ner hit.
nej! Pressbyrån listan finns här: http://www.alohaphoto.nu/NSM/dealers.html
sedan är det inte alla surfshopar som har fått leverans än… kommer så småningom…
-
@Mat 535371 wrote:
nej! Pressbyrån listan finns här: http://www.alohaphoto.nu/NSM/dealers.html
sedan är det inte alla surfshopar som har fått leverans än… kommer så småningom…
Ni måste fixa Pressbyrån i Ystad då!
-
@SkånePaul 535380 wrote:
Ni måste fixa Pressbyrån i Ystad då!
Prenumerera på den istället det är väl fan lättare Palleballe. Vi kan tom starta en egen pirathamn. Jag läser den först sen ”sidar” jag den till dig via snailmail 🙂
-
@SimonEBurgess 535261 wrote:
Kvinnorna svimmar och grabbarna önskar alla de vore män som han. Fräsiga bilder, ska bli kul att se dig göra de där movesen du lärt dig hemma. SKryta på stranden om allt man kan kommer man undan med, men skryta i tidning måste banne mig sättas på prov 🙂 Och vi vill se mer av den där ”pung-grab” moven som är på första bilden.
Skämt och sido, grymt balla bilder. Go mjers.
tackar! creds till johanW för alla kitetimmar bakom kameran! =)
Logga in för att svara.