Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mobil i ur & skur

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juni, 2001 vid 08:34

tror att ericsson höll bättre..

• helllgren

Medlem
    26 juni, 2001 vid 13:18

Ericsson är mycket bättre för privat perssonen. Nokian bygger väldigt mycket på att man jobbar som snickare eller liknande..
    Ps. Jag jobbar på mobil affär.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juni, 2001 vid 14:17

tappade en siemens i drickat på midsommar. Den låg en stund på bottnen. Torkade över natten och verkar funka utmärkt nu. Har hört att ericssons skall hålla för en tvätt i maskinen.

• dude

Medlem
    26 juni, 2001 vid 18:27

var det en siemens m35 kanske?

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juni, 2001 vid 21:10

Hur är siemens m35i ? Jag tänkte köpa en sådan..

• helllgren

Medlem
    27 juni, 2001 vid 08:12

M35:an är jäkligt bra faktiskt. Menyerna är helsköna och den tål en hel del.
    En polare till mig hade en sådan som fick vara med om lite. Blandannat fall från ca: 7 meter, tvättad i diskvattnet, kastat från golv till tak så att den studdsade ner i golvet igen.. Den är än i dag felfri.

• dude

Medlem
    27 juni, 2001 vid 11:35

den har kort batteritid så ta med dig laddaren o ingen kalender har den men den är simpel o funkar…

• tompan

Medlem
    27 juni, 2001 vid 20:24

Simens M35i suger ….. hade en sådan men sålde den fort …den är snygg o liten iof men funktions mässigt tja det är ju en simens, säger bara prova ändra högtalar volym under samtalets gång……..

• dude

Medlem
    27 juni, 2001 vid 22:32

håller helt med. m35i är ingen höjdartelefon. ericssons eller nokias är nog ljusår bättre!

• helllgren

Medlem
    28 juni, 2001 vid 10:23

Om man nu inte ska ha m35:an tycker jag att man ska ha 310:an den är mycket billagre och faktiskt bättre enligt mig.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2001 vid 12:31

C35

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2001 vid 17:36