Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mobil i ur & skur
-
Mobil i ur & skur
Publicerad av anonym-anvandare på 26 juni, 2001 vid 08:07Vem har testat dom vilken ska man ha?
Ericssons r310s eller nokia ..
/Fredrikanonym-anvandare svarade 23 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Ericsson är mycket bättre för privat perssonen. Nokian bygger väldigt mycket på att man jobbar som snickare eller liknande..
Ps. Jag jobbar på mobil affär. -
tappade en siemens i drickat på midsommar. Den låg en stund på bottnen. Torkade över natten och verkar funka utmärkt nu. Har hört att ericssons skall hålla för en tvätt i maskinen.
-
M35:an är jäkligt bra faktiskt. Menyerna är helsköna och den tål en hel del.
En polare till mig hade en sådan som fick vara med om lite. Blandannat fall från ca: 7 meter, tvättad i diskvattnet, kastat från golv till tak så att den studdsade ner i golvet igen.. Den är än i dag felfri. -
den har kort batteritid så ta med dig laddaren o ingen kalender har den men den är simpel o funkar…
-
Simens M35i suger ….. hade en sådan men sålde den fort …den är snygg o liten iof men funktions mässigt tja det är ju en simens, säger bara prova ändra högtalar volym under samtalets gång……..
-
håller helt med. m35i är ingen höjdartelefon. ericssons eller nokias är nog ljusår bättre!
-
Om man nu inte ska ha m35:an tycker jag att man ska ha 310:an den är mycket billagre och faktiskt bättre enligt mig.
-
ercisson 310s är så jvla STOR! jag löpte m35i’n och den funkar utmärkt + att den är liteon och behändig. Tompan har ingen koll för han är född i en tvättmaskin.
-
I en tvättmaskin jaha ja.. Då har han ju i allafall vatten vana.
Men jag håller med dig M35 är att föredra..
/Hellgren -
ja sanningen är ju att man vill ha en så liten som möjligt. så det spelar ingen roll hur bra den är om den är för stor… :/
-nicke
Logga in för att svara.