Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mobil i ur & skur

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juni, 2001 vid 08:34

tror att ericsson höll bättre..

• helllgren

Medlem
    26 juni, 2001 vid 13:18

Ericsson är mycket bättre för privat perssonen. Nokian bygger väldigt mycket på att man jobbar som snickare eller liknande..
    Ps. Jag jobbar på mobil affär.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juni, 2001 vid 14:17

tappade en siemens i drickat på midsommar. Den låg en stund på bottnen. Torkade över natten och verkar funka utmärkt nu. Har hört att ericssons skall hålla för en tvätt i maskinen.

• dude

Medlem
    26 juni, 2001 vid 18:27

var det en siemens m35 kanske?

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juni, 2001 vid 21:10

Hur är siemens m35i ? Jag tänkte köpa en sådan..

• helllgren

Medlem
    27 juni, 2001 vid 08:12

M35:an är jäkligt bra faktiskt. Menyerna är helsköna och den tål en hel del.
    En polare till mig hade en sådan som fick vara med om lite. Blandannat fall från ca: 7 meter, tvättad i diskvattnet, kastat från golv till tak så att den studdsade ner i golvet igen.. Den är än i dag felfri.

• dude

Medlem
    27 juni, 2001 vid 11:35

den har kort batteritid så ta med dig laddaren o ingen kalender har den men den är simpel o funkar…

• tompan

Medlem
    27 juni, 2001 vid 20:24

Simens M35i suger ….. hade en sådan men sålde den fort …den är snygg o liten iof men funktions mässigt tja det är ju en simens, säger bara prova ändra högtalar volym under samtalets gång……..

• dude

Medlem
    27 juni, 2001 vid 22:32

håller helt med. m35i är ingen höjdartelefon. ericssons eller nokias är nog ljusår bättre!

• helllgren

Medlem
    28 juni, 2001 vid 10:23

Om man nu inte ska ha m35:an tycker jag att man ska ha 310:an den är mycket billagre och faktiskt bättre enligt mig.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2001 vid 12:31

C35

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2001 vid 17:36

ercisson 310s är så jvla STOR! jag löpte m35i’n och den funkar utmärkt + att den är liteon och behändig. Tompan har ingen koll för han är född i en tvättmaskin.

• helllgren

Medlem
    30 juni, 2001 vid 11:50

I en tvättmaskin jaha ja.. Då har han ju i allafall vatten vana.
    Men jag håller med dig M35 är att föredra..
    /Hellgren

• dude

Medlem
    30 juni, 2001 vid 15:06

ja sanningen är ju att man vill ha en så liten som möjligt. så det spelar ingen roll hur bra den är om den är för stor… :/
    -nicke

• anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2001 vid 09:50

snart är det inne med liten kuk oxå…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mobil i ur & skur

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.