Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Model sökes

• Model sökes

Publicerad av haara på 21 april, 2008 vid 08:24

Hej!

Jag är en kille på 23 år som läser foto och har därigenom fått en uppgift.

Jag skall i bild gestalta olika “påståenden” eller ordföljder.

Exempel på dessa är:

“Upp och ner”
    “I vindens våld”

Jag funderar på att till dessa två exempel ha bilder på en vind- eller kitesurfare in action.

Därför undrar jag om det är någon i Göteborgsområdet som skulle vara intresserad av att vara modell för detta.

Den som ställer upp kommer självklart att få tillgång till bilderna, och de enda jag kommer använda bilderna till är uppgiften ovan, och om någon bild blir riktigt bra kanske till en framtida portfolio.

Med hopp om svar
    /Hampus

haara svarade 16 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skotten

Medlem
    26 april, 2008 vid 23:08

deja vu? i already sent you a pm???

• haara

Medlem
    1 maj, 2008 vid 13:14

Yes you did, but if you take a look at the time the post is posted you will see that it was posted before you sent me the pm…

• blackadder

Medlem
    1 maj, 2008 vid 13:23

Holy fuck! The time machine has been invented. Flänge min hud å måla mig blå!

• haara

Medlem
    3 maj, 2008 vid 19:56

Ehh, nä, inte riktigt, jag postade samma post i olika forumavdelningar, för jag hade inte kol på var flest personer “hängde”…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Model sökes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.