-
Modell(er) sökes för Stone And water foto
Hej alla glada/galna kitare
Jag har inte varit så aktiv med stone and water på sista tiden tyvärr. Det beror på att jag har en longboard som tar all tid när det blåser 😉MEN! Nu ska jag deltaga i en fototävling med koss hörlurar. Jag skulle vilja fråga om det finns någon/några tjejer/killar som skulle vilja ställa upp på lite fotosessions för mig.
Hur!
Jag har en tanke om frihet och active life för mina bilder där givetvis koss hörlurarna skall ligga i fokus. Jag kan inte tänka mig en bättre seriebilder än med surfare som enligt mig står för båda delarna. Kite kommer funka kanon då det krävs att man kommer nära för att se lurarna.Kommer bli actionbilder men även arrangerade bilder typ softa i bilen bild, tjejen snor lurarna av killen med en fejkkyss bild osv osv
Nån som har en cool surfbuss?
Var kreativa om ni har ideer om hur bilderna ska vara så är jag öppen för förslag.
For you!
Jag erbjuder en rolig dag och de bilder som inte skickas vidare till tävlingen får ni givetvis av mig. Lottar ut ett par av hörlurarna till er som ställer upp.Var/när!
Varberg, apelviken, kåsa, läjet
Bilderna skall vara tagna och färdiga innan den 16 augusti.
troligen under V30/31För mer info eller om ni vill deltaga skicka mig ett PM eller adda mig på msn bummla@hotmail.com
Kom igen nu! Jag behöver er hjälp 🙂
// Robert Svensson
http://www.stoneandwater.nu
Logga in för att svara.