Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Moderator sökes
-
Knatte
Gäst4 december, 2005 vid 22:26Härligt med självkännedom eller kanske självkritik
-
Det tycker jag var en j-la BRA ide’!
Jo, visst är det bra om nån läser alla inlägg, men det måste väl bli en många många att läsa, speciellt som det mesta , ja ni vet.
Ett annat sätt att lösa det hade kanske varit att ha en “rapportera detta inlägg till moderatorn/konfmastern”knapp brevid svara och citera knapparna,
för folk är för lata (som känner sig själv känner man andra) för att själva plita ihop en anmälan om urspårad tråd till konfmaster.
finns det en knapp att trycka på så att det plingar till hos ansvarig, så händer det nog oftare.
Jag läser igenom de flesta trådar för att se vad som händer med segelfolket i Sverige vid lågsäsong, och frustrationen över kyla genomsyrar det flesta inlägg, vilket genererar kul och varierad läsning.
Det är också okej att det dyker upp flera trådar om samma sak, för
egentligen är vi ju inte så många likasinnade att det blir ett problem,
utan det hade nog blivit tråkigt få inlägg om:*man bara höll sig till ämnet
*inte klagade på annans stavning
*bara skrev EN tråd om hur grymt bra gårdagen var
*inte hade privata eskapader i huvudkonfen
*om man bara lade upp bilder i galleriet
*om man inte fick posta inlägg med fler än en inläggsikon( ) på fem ordDock tycker jag att regelrätt mobbing inte hör hemma någonstans.
/Daniel
-
Svar till:
Kommer inte Adde hem snart?!
[/ QUOTE ]
Jo snart men han är ju för feg för att avbryta eller flytta en tråd!
Ola klarar säkert detta bra med risk för att han plockar bort alla positiva inlägg och bara tillåter negativa kommentarer och prognoser. he he…
Jag vill se att man flyttar frågor till rätt forum lite mera. Om detta inte görs kommer denna del vi är på nu bli överfull och folk tappar intresset. Flera inlägg i de andra forumen kommer även att locka läsare till dessa oftare.
-
“*om man bara lade upp bilder i galleriet”
som i: “inga bilder i trådarna”?
skulle jag tycka vore völdigt tråkigt. -
om du läser texten så ser du att vi tycker samma…
jepp.
/Daniel -
Surf idag Ian??
Jag kommer köra om drygt en timma.
Kelso -
mannot… nordost? låter sjukt kallt. det är inte alla som har flickemittens som dig
-
Svar till:
Ett annat sätt att lösa det hade kanske varit att ha en “rapportera detta inlägg till moderatorn/konfmastern”knapp brevid svara och citera knapparna,
för folk är för lata (som känner sig själv känner man andra) för att själva plita ihop en anmälan om urspårad tråd till konfmaster.[/ QUOTE ]
Den funktionen finns redan. Iofs inte bredvid svara och citera knapparna utan längs ner i varje inlägg. Men det krävs ju en aktiv moderator som läser de meddelandena ändå… -
ta dig i röven ian. surfet va sjuuukt kallt. å nu sitter man här me kelso å hans bruta i kålleredsgettot. känns som mitt liv går neråt. jaja. ja ringer när ja tatt mig hem. snoppo
/nikko
Logga in för att svara.