Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Modifiering av USbox till slotbox?
Just det. Creative menade jag.
Med plana sidor skulle fenan lossna på tok för lätt. Jag tycker att de sitter precis lagom nu med de små skrivar vi har som också jar fördelen att de matchar urfräsningen i fenan bättre. Drar man på rejält så rispar skriven så att säga genom fenbasen. Troligen flexar boxen lite också för att underlätta det hela.
Som tur va så va det inte min bräda som jag slaktade. Förlåt Cribby!😂 vi parade den rätt bra båda två. Hihi.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Modifiering av USbox till slotbox?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.