• Möe snack

Publicerad av samhansson på 5 juli, 2005 vid 06:33

om foils av foilgrabbarna på sisståne.
    Kan ni inte kåmma till tävlingen i helgen å ta med några föils, så man för se vad ni/drakarna går för….
    Mvh: Sam

cortex svarade 19 år, 8 månader sedan 22 Medlemmar · 61 Svar
  • 61 Svar
  • mrmille

Medlem
    5 juli, 2005 vid 08:20

Det kommer tillfällen under sommaren att testa. Mer info inom kort…

• anonym-anvandare

Medlem
    5 juli, 2005 vid 09:07

Känns lite som om det e mkt foil-snack för att alla hackar på dom i var o varannat inlägg, vad hände med ”sköt er själva o skit i andra”. Och NEJ, jag kör inte foil och har aldrig prövat på det.

• gogga

Medlem
    5 juli, 2005 vid 09:08

jag spyr på den här jävla foil hysterin! Det är så in i helvetes ointressant att läsa!

Vill man veta om foils så kan man ju fråga, men det är inte en jävel som vill veta.

Och om man skulle vilja veta så hade man ändå inte frågat er för man orkar inte läsa era 500 sidor långa inlägg om hur bra de är i byiga vindar!

• bates

Medlem
    5 juli, 2005 vid 09:13

Väl bäst att man loggar in och ursäktar att man var anonym i förra inlägget innan det ska jämföras IP-adresser o skit

• cortex

Medlem
    5 juli, 2005 vid 09:25

Gogga, den desinformation som sprids om foils på detta forum gör att folk som kör med dem blir förbannade och svarar. Varför skulle det vara konstigt?
    Om du tycker att det är tråkigt att läsa om foils så är det ju bara att låta bli? Eller också istället ge dig på dem som postar desinformationen. grin.gif

/Kaj(Tech)

• samhansson

Medlem
    5 juli, 2005 vid 09:31

alla som kör foils är snackesurfare klart slut

• rambo_johnson

Medlem
    5 juli, 2005 vid 09:43

Svar till:

Det kommer tillfällen under sommaren att testa. Mer info inom kort…

[/ QUOTE ]

Mrrille din lilla sjöka du kan ju för fan inte ens ta höjd säger säkra källor, mycke snack o lite verksta

• cortex

Medlem
    5 juli, 2005 vid 09:52

Visst, och på vilket sätt skiljer det sig i så fall från andra på detta forum? smirk.gif

I söndags var jag nog den enda som inte stog och snackade på stranden i Björkäng… grin.gif

/Kaj(Tech)

• brickan

Medlem
    5 juli, 2005 vid 10:23

Jag styrde upp med en omröstning så får vi se hur resultatet blir grin.gif
    jag håller med många att VARFÖR är det ALLDRIG någon som är duktig och hoppar högt och sätter många trick som kör foil.
    Jag jämför foil med en trehjulig motorcyckel så länge ingen kommer till en tävling eller liknande och lägger ribban.

Vissa många gillar att köra trehjuling (oftast feta tyskar) och en del gillar att köra sport hoj det är ju inget att bråka om men kom inte och säg att det är samma sak med en massa prestanda snack UPP TILL BEVIS förstår ni inte att det är det som gäller.

Jag är inte den som sticker ut huvudet och lipar så fort någon skriver något men nu är jag trött på allt snack och lite verkstad.
    Nu snackar jag kitesurfing den radikala varianten inte något alternativt transportsätt på vatten.

• metallifredd

Medlem
    5 juli, 2005 vid 10:24

äh
    släng ut alla skåningar från steffo istället. Det är ju synd om foilgubbsen som inte fattat att det är enklare att åka me en inflatable.
    Iofs bra att ni skåningar är höär då man iaf ser vad ni skriver. Man hör ju fan inte vad ni säger med era äckliga RRRRRrrrr o
    Uuuhhhååååååeeeejj mmööööög. o den skiten.
    T o m i egypten hos den läckra Safaga-Sara fick man höra smörjan.

Uuhhh åååå vaddddddååååååuuuooo? mööööög! RRRRRRRRRRrrrr!

Vore det inte för att ni har turen o ha fina stränder så hade jag kapat bort hela skiten för lääänge sen.

Hur jobbigt kan d va att undvika läsa en tråd?

Man läser väl dom som e intressanta.

Därför funkar det ju att man lägger inlägg som e heeelt meningingslösa för de flesta. typ mina som nästa enbart handlar om bilplats till surf inom gbgområdet.

Å kom igen bara! Mig skrämmar ni inte.
    HALVDANSKAR!!!!!!

Ho ho ho

• rambo_johnson

Medlem
    5 juli, 2005 vid 10:27

haha kaom ner så skau dau fau spö dau mä

• brickan

Medlem
    5 juli, 2005 vid 10:33

Ok allt nedanför Jönköping är skåne eller?
    Nä lite koll får du ha den här tråden blev som många andra förstörd av foil folk http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=313983&page=3&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

• pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 10:37

Svar till:

Ok allt nedanför Jönköping är skåne eller?
    Nä lite koll får du ha den här tråden blev som många andra förstörd av foil folk http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=313983&page=3&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

[/ QUOTE ]

confused.gif confused.gif confused.gif

• micken

Medlem
    5 juli, 2005 vid 10:39

Det ær lite mærkligt hur en så ung sport som kitesurfing redan har så många utøvare som vet vad som funkar och (framfør allt) vet vad som inte funkar. Eller ær det så att bara de konservativa ær de som hørs på detta forum?

/Micke N

• rambo_johnson

Medlem
    5 juli, 2005 vid 10:39

foil e sån jevla skit

Sida 1 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.