• cortex

Medlem
    5 juli, 2005 vid 12:53

Fast jag har ändå åkt fortare än dig med kite…. he he he. Du e ju lååååångsam. cool.gif

(Apropå att ”min chickenloop är större än din” etc. smile.gif )

/Kaj(Tech)

• kaiser

Medlem
    5 juli, 2005 vid 13:17

Har sett väldigt få foilsåkare då jag varit ute, och definitivt ingen av det bättre slaget.
    Ingen som vill länka t lite film så jag kan se d bättre åkarna?
    Har bara sett på snö.

• samhansson

Medlem
    5 juli, 2005 vid 13:20

Svar till:

Har sett väldigt få foilsåkare då jag varit ute, och definitivt ingen av det bättre slaget.
    Ingen som vill länka t lite film så jag kan se d bättre åkarna?
    Har bara sett på snö.

[/ QUOTE ]

Jo millle gav ett tips på fet film ala-Föjl
    [url=”http://www.flysurfer.de./”]http://www.flysurfer.de./[/url]
    Spana in grabbar

• micken

Medlem
    5 juli, 2005 vid 13:33

Svar till:

[/ QUOTE ]

Næ, før i sødra Skåne finns det væl bara en enda foilåkare och det ær jag, den evige nybørjaren. Å andra sidan har jag sett en maaaaassa LEI åkare som inte heller hoppar…
    wink.gif

/Micke N

• pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 13:45

får jag låna din foil så kan jag visa att jag e en precis lika medelmåttig åkare med den som med min LEI.

• cortex

Medlem
    5 juli, 2005 vid 13:47

Det görs en ny film med Speeden nu under sommaren. Den kommer att vara lite mer ”proffsigt” gjord.
    Tiago och grabbarna gjorde en liten film om importörmötet nere i Tarifa förra året. En del ok åkning av Sebastian. Men visst, detta är glada amatörer som filmat så det är ju en bit ifrån den ”puts” som finns på LEI-jättarnas filmer.

http://www.flysurfer.de/Gallery/view_photo/album01/X_klam_kite_trip_tarifa_brasil_part_1/0/?mtype=wmv

/Kaj(Tech)

• micken

Medlem
    5 juli, 2005 vid 13:48

Svar till:

får jag låna din foil så kan jag visa att jag e en precis lika medelmåttig åkare med den som med min LEI.

[/ QUOTE ]

Ha ha! Nær som helst.
    smile.gif

• pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 13:54

gött! kan vi spela in foilaction i den skånska myllan. smile.gif

• rambo_johnson

Medlem
    5 juli, 2005 vid 14:05

syygt komiskt

• kaiser

Medlem
    5 juli, 2005 vid 14:38

måste man ha enmetersbom t foilsen eller e d bara en del av den tyska outfiten? (e inte så insatt)
    fett trix att byta bräda i hoppet annars crazy.gif

• stebe

Medlem
    5 juli, 2005 vid 14:38

grin.gif

Du verkar ha mycket ledig tid framför datorn nu för tiden, är du ledig i helgen? I så fall tycker jag du kan hjälpa mig att styra upp lite surf nånstans inkring dina hemtrakter, jag har inte haft en riktig session sedan i maj frown.gif

• cortex

Medlem
    5 juli, 2005 vid 14:49

He he. Den stora bommen du såg sitter på Stru’s (Portugis för övrigt) älskade gamla Psycho 1’a från 2002. Den kiten är helt slutkörd och har mer lagningar än en ballong i en kaktusodling… fast han kör med den under högtidliga stunder iaf. smile.gif
    Speed 10 har en 50 cm bom. Mao inte särskilt stor.

/Kaj(Tech)

• metallifredd

Medlem
    5 juli, 2005 vid 15:36

Din dialekt e på gränsen stefan…

Vet ej hur helgen blir. Lutar åt Iron Maiden på lördagen så då e jag i götet iaf.
    annars sticker jag nog uppåt orust o lite kvalitetstid där.
    du kan la messa eller så. Vore kul om det blåser lite men jag e skeptisk.
    Sitter o polerar på xjobbsrapporten o har väl ett halvt öga riktat mot steffo ibland…

Hepp!

• fredde

Medlem
    5 juli, 2005 vid 15:46

Svar till:

Vore det inte för att ni har turen o ha fina stränder så hade jag kapat bort hela skiten för lääänge sen.

[/ QUOTE ]
    Kapa gärna för min del så slipper vi er… laugh.gif

Från en som hellre e dansk än svensk… Språket må vara grötigt men ack så mycket trevligt folk.

• kongos

Medlem
    5 juli, 2005 vid 15:57

Trodde ni att de gräver i hallandsåsen för att bygga en tunnel?
    Rocha gil. Ha!
    Svårt att gräva. Phuaä!

Att det tar lång tid beror på att de inte gräver genom åsen.
    De gräver längs med åsen.
    Å när det fyllt hela åsen med dynamit och sprängt bort resten.
    Då, flyttar jag till Skaune.
    Det är fint där.

/E

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.