Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Möe snack
-
Fast jag har ändå åkt fortare än dig med kite…. he he he. Du e ju lååååångsam.
(Apropå att ”min chickenloop är större än din” etc.
)
/Kaj(Tech)
-
Har sett väldigt få foilsåkare då jag varit ute, och definitivt ingen av det bättre slaget.
Ingen som vill länka t lite film så jag kan se d bättre åkarna?
Har bara sett på snö. -
Svar till:
Har sett väldigt få foilsåkare då jag varit ute, och definitivt ingen av det bättre slaget.
Ingen som vill länka t lite film så jag kan se d bättre åkarna?
Har bara sett på snö.[/ QUOTE ]
Jo millle gav ett tips på fet film ala-Föjl
[url=”http://www.flysurfer.de./”]http://www.flysurfer.de./[/url]
Spana in grabbar -
Svar till:
[/ QUOTE ]
Næ, før i sødra Skåne finns det væl bara en enda foilåkare och det ær jag, den evige nybørjaren. Å andra sidan har jag sett en maaaaassa LEI åkare som inte heller hoppar…
/Micke N
-
får jag låna din foil så kan jag visa att jag e en precis lika medelmåttig åkare med den som med min LEI.
-
Det görs en ny film med Speeden nu under sommaren. Den kommer att vara lite mer ”proffsigt” gjord.
Tiago och grabbarna gjorde en liten film om importörmötet nere i Tarifa förra året. En del ok åkning av Sebastian. Men visst, detta är glada amatörer som filmat så det är ju en bit ifrån den ”puts” som finns på LEI-jättarnas filmer./Kaj(Tech)
-
Svar till:
får jag låna din foil så kan jag visa att jag e en precis lika medelmåttig åkare med den som med min LEI.
[/ QUOTE ]
Ha ha! Nær som helst.
-
måste man ha enmetersbom t foilsen eller e d bara en del av den tyska outfiten? (e inte så insatt)
fett trix att byta bräda i hoppet annars -
Du verkar ha mycket ledig tid framför datorn nu för tiden, är du ledig i helgen? I så fall tycker jag du kan hjälpa mig att styra upp lite surf nånstans inkring dina hemtrakter, jag har inte haft en riktig session sedan i maj
-
He he. Den stora bommen du såg sitter på Stru’s (Portugis för övrigt) älskade gamla Psycho 1’a från 2002. Den kiten är helt slutkörd och har mer lagningar än en ballong i en kaktusodling… fast han kör med den under högtidliga stunder iaf.
Speed 10 har en 50 cm bom. Mao inte särskilt stor./Kaj(Tech)
-
Din dialekt e på gränsen stefan…
Vet ej hur helgen blir. Lutar åt Iron Maiden på lördagen så då e jag i götet iaf.
annars sticker jag nog uppåt orust o lite kvalitetstid där.
du kan la messa eller så. Vore kul om det blåser lite men jag e skeptisk.
Sitter o polerar på xjobbsrapporten o har väl ett halvt öga riktat mot steffo ibland…Hepp!
-
Svar till:
Vore det inte för att ni har turen o ha fina stränder så hade jag kapat bort hela skiten för lääänge sen.
[/ QUOTE ]
Kapa gärna för min del så slipper vi er…Från en som hellre e dansk än svensk… Språket må vara grötigt men ack så mycket trevligt folk.
-
Trodde ni att de gräver i hallandsåsen för att bygga en tunnel?
Rocha gil. Ha!
Svårt att gräva. Phuaä!Att det tar lång tid beror på att de inte gräver genom åsen.
De gräver längs med åsen.
Å när det fyllt hela åsen med dynamit och sprängt bort resten.
Då, flyttar jag till Skaune.
Det är fint där./E
Logga in för att svara.