Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › MokeyKites Evolution 2006?
-
MokeyKites Evolution 2006?
Publicerad av simoneburgess på 14 januari, 2007 vid 16:52Någon som har något att säga om dem? Är lite nyfiken…
simoneburgess svarade 18 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Mycket bra depower, stabil, kanske inte bästa bottendraget, aningen plattare profil än standard C-kites. Innovativ.
-
De ääär ju så billiga så man msåte höra sig för ju! I’m a cheap bastard!
Fast inte riktigt rätt storlekar… Skulle vilja ha en 15 el 16
Ollefax, tummen upp för infot. Innovativ på fler sätt än du skrivit?
SKulle vara intresasnt att höra från fler än de som slutar att leverera dom bara. Någon mer?
-
dom säljs ju ganska billigt nu.. men det tråkiga med att köpa ett märke som ”försvinner” från marknaden är om något strular eller går sönder om ett halvår… Fast det låga priset kanske kompenserar det.
-
kolla in min annons på triben som är mer wakestyleorgenterad kite. i grymt skick!
monkeykites är väletablerade i både danmark och norge så något problem lär du inte få om något mot förmodan skulle hända.
-
Innovativ handlar väll om ingen mitenstrutt (vilket för övrigt north har anamat -07), flexande struttar o.s.v. De verkar våga prova lite nytt. Tror det beror på designern Saul Grifith som är av annan typ än många andra designers.
-
@bohm 359866 wrote:
dom säljs ju ganska billigt nu.. men det tråkiga med att köpa ett märke som ”försvinner” från marknaden är om något strular eller går sönder om ett halvår… Fast det låga priset kanske kompenserar det.
Försvinner från marknaden är väl för tidigt att säga.
säljs ju på http://www.relaunch.no/ också. -
jag menar ju naturligtvis den svenska marknaden… visst kan man beställa grejer från grannländerna, men det är ju ett moment som man hellst vill slippa…
-
Ok, tackar återigen för info folket. Är det någon som har nåt att säga om dem som INTE säljer sin monkeykite?
-
@SimonEBurgess 359846 wrote:
De ääär ju så billiga så man msåte höra sig för ju! I’m a cheap bastard!
Fast inte riktigt rätt storlekar… Skulle vilja ha en 15 el 16
Ollefax, tummen upp för infot. Innovativ på fler sätt än du skrivit?
SKulle vara intresasnt att höra från fler än de som slutar att leverera dom bara. Någon mer?
ska du inte köpa typ en 9a?? /johanw
-
jag har en Cabrinha Contra 16.5a 05 i fint skick om du är sugen 🙂
-
Johan, förösker du kränga din 9:a till mig nu igen? 🙂 Det här har vi ju pratat om. Jag har en underbar slingshot fuel med tärningar hängandes från backspegeln och allt.
Krillan… Kan vara intressant. Min kompis har en cabrinha 16 som jag kan låna nu, så det är inte akut, men itressant. Vad tar du för den?
Logga in för att svara.