Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Monster Energy

• Monster Energy

Publicerad av flix på 6 augusti, 2008 vid 14:29

Nu har Monster Energy kommit till Sverige! Då dem sponsrar många olika extremsporter så borde ni som har surfat i Usa träffat på denna dryck. Casey Brown, Shane Dorian, Corey Lopez, Dane Reynolds m.fl är sponsrade av Monster Energy. Jag antar att de flesta är intresserade av all sorts surfing så jag tyckte detta forum måste bara få veta detta 😉

Så här såg det ut på motcross SM i Västerås denna helg när Monster Energy var på besök, där jag filmade ihop en rulle!

http://www.youtube.com/watch?v=9ETE7n6mBcg

Spana in hemsidan!

http://www.monsterenergy.com

(ursäkta för dubbelpost, men det var lite dött i video forumet!)

flix svarade 16 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • rillestark

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 15:15

SPAM! :santa:

• davo

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 19:12

Skicka mig 10.000:- så ska jag bumpa den här puckade tråden emellanåt.

• svenne

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 19:48

Som vilken sockerdricka som helst i Svedala, eftersom de mängder med bland annat koffein som är tillåtna i USA inte är tillåtna inom EU. Dessutom är inte Taurin tillåtet här.

BTW, undrar om de hade valt samma logga om de visste att o:et som det är skrivet i just loggan betyder Kina på kinesiska.

Kan ingen moderator slänga den här tråden? Off topic så det står härliga till.

• luft

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 20:44

Nu blir det ännu mera offtopic men kan inte låta bli:

När Red bull först dök upp i Sverige hade den varningstext i stil med: Hjärtproblem? Drick inte!
    Sådan text finns inte längre.

Är det nu så att man skruvat ner dosen koffein och förbjudit Taurin så är väl det förklaringen.
    Men har man verkligen förbjudit Taurin?

• svenne

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 22:56

Yo! Fel av mig. Taurinet är kvar.
    Trots allt är det bara en massa mumbo jumbo, och det är mest dyra för att det kostar med marknadsföring. Köp en kaffe med socker istället.

Tycker fortfarande att tråden kan slängas.

• flix

Medlem
    7 augusti, 2008 vid 00:29

Haha sockerdricka.. Står i innehållet att den innehåller taurin, 32mg/100mg koffein etc. Så det du pratar om fattar jag inte. Tycker själv bara det är kul att dem kommer till Sverige, dem gynnar ju extrem sporter. Vindsurfing ingår väl där också? Menmen ta det som ni vill, jag välkomnar ialf företag som gynnar extrema sporter :)!

EDIT: Såg att du hade ändrat dig ang. taurinet.. Och koffeinet är ju lika mkt som det var ibörjan när dem kom? Kanske var samma sak som med snuset, då texten varnades om cancer men då man inte får det av snus så tog det bort?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Monster Energy

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.