Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Montera hängselelinor

• Montera hängselelinor

Publicerad av volcano på 28 juni, 2001 vid 14:39

Jag har problem att få dit mina hängselelinor. Förut har jag alltid tagit isär bommen och fäst linorna, inga problem. Nu sitter jag här med en bom som inte är nedmonteringsbar och känner mig korkad för jag fattar inte hur jag ska få dit hängseletamparna rätt. Jag är övertygad om att det finns någon smartare än mig på konfen, hur ska jag göra?

anonym-anvandare svarade 23 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2001 vid 14:57

Du ska dra tampen ett varv runt bommen, och sedan trä den igenom det lilla hålet i änden på tampen så har du fäst ena änden. Sen brukar man kunna ta isär den andra änden så man kan fästa den på plats…

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2001 vid 18:24

Vad är det för bom som inte går att demontera?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Montera hängselelinor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.