Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing moppe vagn!!

• moppe vagn!!

Publicerad av naish på 26 september, 2003 vid 16:12

När jag fyller 15 år den 30 December ska jag få en ciao som jag ska köra med och leta vindar smirk.gif! Har en cykelvagn som jag har när jag drar och surfar men den är nog lite för ostadig för en moppe som går i 40! Någon som har en bra bild på en Vagn där man ser måtten mm. Vill bara bara säga att jag ska försöka fixa en Radio till moppen så jag kan lyssna på Bob marley när jag letar efter vind! wink.gif¤¤¤ HaNg LOosE¤¤¤

snurt svarade 21 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • gutegustav

Medlem
    26 september, 2003 vid 16:57

jag har haft en vagn till moppen men det funkar fan inge bra. Den börjar wobbla när man kör typ 20 km/h. Den var ändå ganska låg å bred. har tyvär inga bilder.

• naish

Medlem
    26 september, 2003 vid 17:23

Okej ! Vad syn att du bara inte hade några bilder men tack ändå för svaret smile.gif

• snurt

Medlem
    26 september, 2003 vid 23:33

Hej prova en sån här av 2 cykelhjul, klara 30 med 2 brädor lätt

• gutegustav

Medlem
    27 september, 2003 vid 07:01

funkar det verkligen att ha brädorna på sidan. Blir det inte ojämn vikt då??

• naish

Medlem
    27 september, 2003 vid 07:08

Tack så mycket! Den ser skit bra ut grin.gif //¤¤¤HaNg LOoSe¤¤¤

• snurt

Medlem
    27 september, 2003 vid 14:54

Jo det funkar bra, profilena var av ca 12 mm rör klädda med vattenslang, de där ringarna är brickor som man sätter spännbanden i. Iom fast dragkrok (bult eller liknande så blir det inget wobbel..)och
    tyndpunkten på vagnen hamnar väldigt långt ner.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing moppe vagn!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.