Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Moppen stulen i Askim igår ikväll!!

• Moppen stulen i Askim igår ikväll!!

Publicerad av issa på 2 augusti, 2007 vid 08:17

Hej!
    Var o kajtade i Askimsbadet mellam 16,30-19,00 igår. Då hann min underbara blåa EU moppe bli stulen! Någon som såg något? den stod vid cyckelstället vid parkeringen…:mad:
    Hade varit jätteglad om någon visste hur jag skulle få tag på aset som snodde min pärla.
    Tack!
    Issa

oden031 svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • simpa

Medlem
    2 augusti, 2007 vid 09:03

är inte insatt just i Askim men du kanske ska uppge modell, märke och ditt regnr.

• issa

Medlem
    2 augusti, 2007 vid 20:07

God idé pärlan!

Model QT-9
    Fabrikat Boatian
    Reg nr PBY607 (Fast den lilla skylten hade jag väl skruvat av illa kvickt om jag var tjuv..)

Ser ut som en vanlig scoter Eu moppe, fast ljuvligt blå!!!

• sourra

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 09:38

Fan vad bistert… Jag blev av med en likadan i slutet av mars efter att ha slarvat med kättinglåset. Efter att gett upp hoppet om att hitta den helt hittat jag den parkerad utanför ett hus bara 500 meter hemifrån i början på maj. Räkna inte med att polisen kommer snubbla över den. Hade du bara låst styrlåset?

• issa

Medlem
    8 augusti, 2007 vid 10:57

Nej, jag hade ett extra lås på främre bromsskiva, ett sånt som försäkringsbolagen gillar… Omöjligt att klippa på plats, helt säket på att de forslat bort den först, därför borde ju någon sett detta…
    Coolt att du hittade din moppe!

• sourra

Medlem
    8 augusti, 2007 vid 12:00

@Issa 403732 wrote:

Nej, jag hade ett extra lås på främre bromsskiva, ett sånt som försäkringsbolagen gillar… Omöjligt att klippa på plats, helt säket på att de forslat bort den först, därför borde ju någon sett detta…
    Coolt att du hittade din moppe!

Fan vad tråkigt. Att folk ska ha så svårt att skilja på sitt och ditt.

• oden031

Medlem
    9 augusti, 2007 vid 13:57

Ja nere vid Askimsbadet rör det sig tyvärr mycket konstigt folk sommartid, var en kille som blev ”rånad” när jag var där i Juni…o folket på campingen är väl inte de bästa heller, så man får va vaksam!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Moppen stulen i Askim igår ikväll!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.