Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Morgon surf imorn!!!
-
Morgon surf imorn!!!
Publicerad av virena på 8 juni, 2008 vid 16:11Tjohoooooop1
Är det någon som är sugen på morgonsurf imorn. Stannar förmodligen kvar i varberg inatt. Är det nån som vill möta upp mig mellan varberg och GBG och kita imorn, pleeeeeeeeeeeease! Jag behöver vara på hisingen 9.30. Nån måste vara på! Ni kan väl inte va nöjda efter en förmodligen helt grym dag i stora höga.
Kram kram Virena
johnk svarade 16 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Ser bra ut imorgon..kanske rågelund vid 7-8..kanske inte =)
Ciao -
Virre, jag är på. Stora Höga var bra men jag har fan inte sett en anständig våg på 3 månader. Dock måste jag vara på Hisingen kl 08:30. Hur dags riggar du upp?
-
@sourra 473236 wrote:
Virre, jag är på. Stora Höga var bra men jag har fan inte sett en anständig våg på 3 månader. Dock måste jag vara på Hisingen kl 08:30. Hur dags riggar du upp?
Fasen det börjar blåsa här i apelviken nu. Hoppas att det kan bli lite kvälls surf. Jag kan börja riktigt tidigt om du vill. När vill du köra? I sådana fall åker jag nog ner och sover där i natt.
-
…fan..sket sig med transporten söderut….får bli här i trakterna istället 🙁 😀
-
Hallå tjejen!
Missade att du ringde innan. Jag ska troligtvis ut i morgon men inte innan lunch, ska fixa ryggen först så den pallar lite fler smällar 😉
Hur ser det ut för dig på tisdag?
//Kalina -
@Kalina 473276 wrote:
Hallå tjejen!
Missade att du ringde innan. Jag ska troligtvis ut i morgon men inte innan lunch, ska fixa ryggen först så den pallar lite fler smällar 😉
Hur ser det ut för dig på tisdag?
//KalinaHej hopp´!
Jag åker ner till gbg imorn på förmiddagen efter mitt och sourras morgonsurf. Han kommer och knackar vid 5 snåret. Skall in på ett möte, sen kommer jag tillbaka på em och har lite kurs och sover i apel och sen har jag hela tisdagen. Så då kan vi leka, ta hand om ryggen, så ses vi i dagarna,
KRAM KRAM
-
Jag börjar kl 10 och jobba så det blir tajt för mig. Men packar säkert ihop då Kalina… 😉
-
Det är därför du ska göra som jag haze, jobba natt och surfa på dan 😉
//Kalina
-
Haze;473549 wrote:Någon som är på kring kl 7 imorgon?
Hallah Haze:-)!
Snackar vi tisdag morgon? Det gör i alla fall jag;-).
Tja, jag har planer på att köra innan jag ska in på H-kontoret imorgon bitti. HQ ligger för tillfället i Halmstad, så jag försöker hålla mig inte alltför långt därifrån.
Måste ha vågor nu!!!!! SV 11-14 kl 05.00-08.00, så jag satsar nog på Läjet eller Vilshärad.
Hoppas kunna vara där ca kl 07.00 och köra till ca 09.00/09.30 beroende på närhet till Halmstad.
Vad säger du?
Nu drar jag ut i hemmaviken för det börjar vinda igen! Höres!
/Nicco
Logga in för att svara.