Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Morgon surf imorn!!!
-
Kalina: Sista veckan jag jobbar på dagarna. From nästa så är det bara 17-00 😉 Så då blir det surf för hela slanten..
-
Haze;473604 wrote:Låter kanon Nico!!! Syns där kl 07 då? I Läjet?
Deal brow!
-
above_the_law;473607 wrote:Deal brow!
Jag är där, perfekt att vakna med lite morgonsurf!
-
Haze;473549 wrote:Någon som är på kring kl 7 imorgon?
Jag är där, tom kanske tidigare om jag får tummen ur.
-
Tidigare? Nån ordning ska det väl vara… Ska ju jobba lunch och orka kvälls surfet oxå 😉
-
Haze;473644 wrote:Tidigare? Nån ordning ska det väl vara… Ska ju jobba lunch och orka kvälls surfet oxå 😉
Jaja vi får väl se vem som är först på stranden iaf, tror tom jag launchar på den onämnbara sidan bara för att det är närmare 🙂
-
Sjävlklart blir de surf imon!!!:) har bara ett problem… har ingen mindre drake än min 12a… lite stort i 13-15. finns det ingen vänlig själ som kan tänka sig låna ut en 7-10 kanske?? kan erbjuda bil från borås som motbud eller om någon annan är på.
/Richard, 0703998520 -
Så där packad och klar. 5:a och 7,5:a och vågbrädan. Jag kommer oxå till onämbara sidan. Siktar på riggad och klar kl 7!
-
@wer 473658 wrote:
Sjävlklart blir de surf imon!!!:) har bara ett problem… har ingen mindre drake än min 12a… lite stort i 13-15. finns det ingen vänlig själ som kan tänka sig låna ut en 7-10 kanske?? kan erbjuda bil från borås som motbud eller om någon annan är på.
/Richard, 070399852010:a låter stort för imorgon, men du kanske är en riktigt tungviktare?
Logga in för att svara.