Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Morgon surf onsdag
-
Morgon surf onsdag
Publicerad av virena på 12 augusti, 2008 vid 00:25Tjohoooop igen! Vet inte varför jag är inplanerad på annat jobb just de dagar de blåser denna vecka, typ idag onsdag och torsdag:frown:. Det som är bra är dock att jag inte börjar förän kl 11 på onsdag så om nån glad prick vill upp och kita vid 7 halv 8 snåret i askim så skulle jag bli super glad:laugh: .
Borde ju lyssna på Tobbe Zilversurf med att ta det lugnt då foten är riktigt ond, men det är inte så lätt när det blåser på…har redan fått hoppa ur löparkläderna några gånger då jag kommit på att jag skulle ta det lugnt.
virena svarade 16 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
pleeeeeeeeeeees någon, blir galen om jag inte kommer ut, Andresa kom tillbaka till egypten, dig kan man ju alltid lite på när det gäller morgonsurf:)
Emil, du kanske är morgon pigg igen:laugh:
Nån annan:laugh: :laugh: :laugh:
-
Jag hade mer än gärna kitat med dig imorgon bitti i askim, problemet är nog att jag inte är världens roligaste att kite:a med ännu.. 3 meter, kallsup, 3 meter till, kallsup. osv 🙂
/Vol
-
Jag hade också gärnat kört. Nästa vecka Virena då är jag på varje morgon
-
@Volatyle 489398 wrote:
Jag hade mer än gärna kitat med dig imorgon bitti i askim, problemet är nog att jag inte är världens roligaste att kite:a med ännu.. 3 meter, kallsup, 3 meter till, kallsup. osv 🙂
/Vol
Äh kom imorn, lova att inte kräkas bara:wink:, vad har du för storlek föresten?
-
@Trumpeten 489403 wrote:
Gött Viktor, vart skall du bo?
-
@Trumpeten 489403 wrote:
Flyttar du hit på riktigt eller blir det bo i bilen på en mack?
-
Virena,
Hehe, kan inte lova det 😉
Än så länge har jag bara våtdräkt och jag lånar Sele…. Jag har inte köpt kite ännu men jag övar med kollegans 12kvm.
/Vol
-
@Trumpeten 489428 wrote:
På riktigt. Jag ska bo i Lunden nära E4an till Varberg
E4:an går väl inte till vbg!
-
Han är från Sthlm… Han kanske inte vet några andra vägar än E4???
-
va fasen komigen nu killar, jag måste ju ut och träna imorn så att jag vågar anmäla mig till skojtävligen. Vill ni ha tjejer med får ni väl hjälpa dom lite på traven:laugh:
-
Va går inte E4an genom götet?
Hur tar man sig till Varberg?
Logga in för att svara.