Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Morgon surf onsdag

• wer

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 15:57

kan kolla med anders om han är sugen på morgon surf.. dock blir de mer av kvällssurf för oss två eftersom vi jobbat hela natten:) haha får se till att sova lite imorgon någon gång under dagen bara! hör av mig
    /R, 0703998520

• virena

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 16:16

@wer 489494 wrote:

kan kolla med anders om han är sugen på morgon surf.. dock blir de mer av kvällssurf för oss två eftersom vi jobbat hela natten:) haha får se till att sova lite imorgon någon gång under dagen bara! hör av mig
    /R, 0703998520

Ja, kom till askimsviken, det kommer att bli super, jag lovar och jag ljuger aldrig:laugh:. Jag har surfat i tvågradigt vatten med bara nån timmas sömn innan, så det här blir toppen:laugh: :laugh: :laugh: – Fundera inte för mkt, ring!!!

• gonzo

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 16:20

hade jag inte jobat så hade jag gärna kört på morgonen men nu får det bli på kvällen och det e ju då det brallar på. kommer bli fett

• debkausf

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 17:07

@Trumpeten 489482 wrote:

Va går inte E4an genom götet?
    Hur tar man sig till Varberg?

Från götet e de enklast att köra E6 söderut!:smirk:

• sourra

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 17:55

@debkåusf 489521 wrote:

Från götet e de enklast att köra E6 söderut!:smirk:

Och från Gonzo tar man först åsnan tre mil längs stigen och sen bil därifrån.

• gonzo

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 18:17

först får du hugga dig fram genom skogen sen simma genom lera sen väntar åsnan

• debkausf

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 18:43

E de den åsnan som brukar stå utanför giftfabriken!?

• wer

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 03:32
    Virena;489504 wrote:
    Ja, kom till askimsviken, det kommer att bli super, jag lovar och jag ljuger aldrig:laugh:. Jag har surfat i tvågradigt vatten med bara nån timmas sömn innan, så det här blir toppen:laugh: :laugh: :laugh: – Fundera inte för mkt, ring!!!

Natten har vart helt ok så kommer troligen ner och joinar dig i morgonvågorna! Blir en hård dag idag eftersom jag och micke tänkte köra på secret spot hela eftermiddagen också! haha 36h utan sömn och med ca 6-8h surf!:grin: :santa:
    ska hälsa från gubbarna på jobbet att “morgon surf” egentligen är “morgonsurf” också:wink:
    hör av mig när vi slutar om 1h hur vi gör

• virena

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 04:09

@wer 489765 wrote:

Natten har vart helt ok så kommer troligen ner och joinar dig i morgonvågorna! Blir en hård dag idag eftersom jag och micke tänkte köra på secret spot hela eftermiddagen också! haha 36h utan sömn och med ca 6-8h surf!:grin: :santa:
    ska hälsa från gubbarna på jobbet att “morgon surf” egentligen är “morgonsurf” också:wink:
    hör av mig när vi slutar om 1h hur vi gör

Ha ha, stava och sånt har aldrig riktigt varit min gjrej:smile: brukar särskriva lite här och var.

Cool cool, jag drar om en stund så får vi hoppas att vi ses. Det där secret låter ju spännande:smile:! Låter som att man får skolka från jobbet nån dag:smile:

Glömde ju att säga ge grabbarna en kram från mig som tack för skrivlektionen;)

• meecrob

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 06:02

Ingen som ska ut till getskär i eftermiddag?
    tänkte dra en sväng där runt 2

• virena

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 14:45

Fasen vad schysst det var. Fick nästan 3 timmar på morgonen, fick ringa chefen mitt i sessionen för att be om att få komma senare. Sen hann jag inte mer än in på jobbet och så fick jag 3 kids med mig, så det var bara ut på vattnet igen:laugh: :laugh: :laugh:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Morgon surf onsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.