Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgondagens prognos Stockholm

• Morgondagens prognos Stockholm

Publicerad av nissex3m på 24 augusti, 2010 vid 18:13

Har nu gått igenom de olika vädersajterna för prognos inför morgondagen.Då ska vi se…

Utsikter för Landsort – onsdag eftermiddag

SMHI SV 13 m/s
    YR.NO NNO 7 m/s
    KLART.SE SV 2-5 m/s
    WINDGURU V 5-6 m/s
    FINSKT SJÖVÄDER SV 5 m/s, vridande till syd 2-4 m/s

Hmm, efter noggrant övervägande väljer jag att lita på SMHI. Den känns som ett bra alternativ.

(Eh, under tiden jag skrev detta, ändrade YR.NO sin prognos, SV 10 m/s, vridande till NNV 12 m/s)

Hepp!

oscarlj svarade 14 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oscarlj

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 20:53

Jag funderar själv på att dra till Dalarö imorgon bitti men är lite osäker på prognosen, är det fler som kommer surfa imorgon och var?

• larobe

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 22:19

Jag har också funderat på dalarö på onsdag eftermiddag, alternativt själåker på torsdag, men efter kvällens vindflopp litar jag inte på SMHI för fem öre tyvärr. Dom lovade 10-13m/s sandhamn-landsort, jag skulle kvällsköra på en dreviken tänkte jag, men räknade givetvis med något mindre än 10 eftersom det är en insjö som sagt. När jag kom dit klockan 19.15 blåser det ca 2m/s. Jämförde då mer YR som 6m/s, och det låter ju iaf något mer vettigt…

Hur som helst, jag hoppas på vind på torsdag. (dalarö eller själåker får det bli)

• oscarlj

Medlem
    25 augusti, 2010 vid 07:20

skippade det oxå eftersom klart.se skrivit ner prognosen rätt rejält nu imorse

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgondagens prognos Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.