Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgonpasset torsdag – nån på nere i falsterbo/höllviken?

• Morgonpasset torsdag – nån på nere i falsterbo/höllviken?

Publicerad av bananen på 17 oktober, 2007 vid 18:37

Fan, prognosen för morgon dgen är ju helknas, nu ser eftermiddagen inte lika het ut längre.

Funderar på att göra helt om och segla på morgonkvisten. Är någon mer intresserad? Enl frv så är det NV +10 m/s från 08 till närmare 11. Höllviken anyone? Eller kanske Skanör, det blåser väl mer där antar jag. Är man riktigt smart så åker man till jobbet mellan 11 och 16, och drar tillbaks och kör ett pass till sen….

NÅ, vilka kör?

bananen svarade 17 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • s19

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 18:40

Tja Bananen!
    Jag är nog på tror jag…bara det blåser… jag tror på Höllviken då! Freestyle!
    Slå en pling innan 21.30 eller imorgon nångång…

• s19

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 18:41

Kanske ska skriva numret med haha…
    0733-641890

• fng

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 19:21

Vafan! Nu Är det ju stendött på morgonen enligt DMI. Danskjävlar.

• fng

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 20:25

Och nu var den tillbaka igen 🙂 Svajigt..

• bananen

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 06:04

Står och velar i köket. Drogden visar 9… FRV visar lite till. En stund. Suck, svårt…

• suecocabron

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 07:18

Jag tänkte dra dit vid 14 tiden!! Härliga banan-gula pilar på FRV!! Det kommer att funka!!!

• el_duderino

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 07:55

Kanske för mycket N för Höllviken eller?

Hur blir Habo på NNV, om det nu blir det i eftermiddag?

• bananen

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 13:07

Jag körde Skanör mellan 0900 och 1100. Solsken och ca 10 m/s. Västligare vind än man trodde som vred mot nord allt eftersom. As-knas var att det var nästan helt vindstilla ända tills man kom till Vellinge… Men i Skaör blåste det.

Skall avklara ett möte till, sen åker jag ut och kör igen, få se om det funkar i Habo…

• s19

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 13:15

Tja Banarne 😉
    Var nere i Habo innan… alldeles för mycket på Nord… dessuton verkar det gå neråt…

• bananen

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 08:22

Hehe, jag tror jag fick max utdelning igår, med tanke på för hållandena. Gött var det på morgon kulan och seglade även i Lomma på kvällen. Skit bra på NNV http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=53796

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgonpasset torsdag – nån på nere i falsterbo/höllviken?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.