Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Morgonsession Helsingborg tisdag 21/9

• Morgonsession Helsingborg tisdag 21/9

Publicerad av tobbekite på 20 september, 2010 vid 14:06

Någon som är sugen på en morgonsession imorgon 21/9?
    Typ klockan 07.30-08.00. Kitebeach/fortuna kanske, men öppen för andra förslag bara det inte är får långt från Hbg.
    Skulle eventuellt kunna köra något senare också, men tidigt är bäst för mig.

tobbekite svarade 14 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • hbgkitare

Medlem
    21 september, 2010 vid 08:44

Skulle kollat här innan igår! Jag var ute och kitade själv i Margreteberg imorse. Var lite för morgonpigg och var nere vid 05.00, bäcksvart så det var ju bara att sova 1h i bilen innan man kunde ge sig ut. Fick 1h med NV 10-12 ms och fina vågor innan det var dax att sticka till jobbet!

• tobbekite

Medlem
    21 september, 2010 vid 09:35
    Quote:
    Skulle kollat här innan igår! Jag var ute och kitade själv i Margreteberg imorse. Var lite för morgonpigg och var nere vid 05.00, bäcksvart så det var ju bara att sova 1h i bilen innan man kunde ge sig ut. Fick 1h med NV 10-12 ms och fina vågor innan det var dax att sticka till jobbet!

Låter nice! Dra gärna iväg ett mess nästa gång du ska ut på morgonkvisten såna här dagar när morgonen är fin men kvällen kass.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Morgonsession Helsingborg tisdag 21/9

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.