Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgonsurf i Habo… mumma

• Morgonsurf i Habo… mumma

Publicerad av klang på 28 augusti, 2006 vid 05:54

Vaknar och ser hur trädtopparna dansar, vad gör man? Det är bara packa och dra raka vägen mot da Habo Beach…

Är tillbaka till 11, får se om det fortsätter i eftermiddag, för att ta en repa till… 😛

Jäkligt nice med flex-tid…

/Klang

klang svarade 18 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • alexasu

Medlem
    28 augusti, 2006 vid 07:15

ah, det var riktigt najs i habo i morse, jag å brossan var där prick sex och riggade i soluppgången. nästan tre timmars fin 5.7-segling, stundtals med riiiktigt bra tryck, fick man innan man var tvungen att sticka hem för å lämna bilen till behövandes föräldrar.
    å nu sitter man här, fortfarande neoprenklädd, å väntar på att duschen ska bli ledig… livet e helt ok ibland.

• klang

Medlem
    28 augusti, 2006 vid 09:41
    alexasu wrote:
    ah, det var riktigt najs i habo i morse, jag å brossan var där prick sex och riggade i soluppgången. nästan tre timmars fin 5.7-segling, stundtals med riiiktigt bra tryck, fick man innan man var tvungen att sticka hem för å lämna bilen till behövandes föräldrar.
    å nu sitter man här, fortfarande neoprenklädd, å väntar på att duschen ska bli ledig… livet e helt ok ibland.

Och jag trodde jag var knasig… när jag kom ut till Habo vid 8.30, vem kommer då inte upp från flera timmars surf… Alexasu… ack ack ack… 😉

/Klang

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgonsurf i Habo… mumma

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.