Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing morgonsurf måndag.

• morgonsurf måndag.

Publicerad av virena på 10 augusti, 2008 vid 06:32

Tjohoooooo!

Ser ut och blåsa imorn oxå:laugh: och tyvärr så skall jag jobba i GBG. Nån som e sugen på att köra lite morgonsurf. Antingen askim och då måste jag dra vid 10, eller Varberg och måste dra senast 9.30. Nån som vill köra………
    pleeeeeeeeeeeeeeease, virre

dejjan72 svarade 16 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • tote

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 16:22

Faan Virre va dålig timing det är i sommar! Jag kan bara i morn efter 16.00. Börjar jobbba imorn igen =(.

• emill

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 17:56

Detta låter frestande!!

Askim med lite tryck hade varit trevligt… vilken tid hade du tänkt vara där?

Dra iväg iväg ett sms till mig om du skall iväg!
    0705750178

Emil

• virena

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 18:12

Tompa, fasen va typiskt. Vill ju se dig snart, känns ju som evigheter sen. Men du vet ju vad som gäller. Är bara att komma och hälsa på i Brasil eller syd Afrika:laugh:

Emil, ringer dig snart, kul att du vill ut och leka:laugh: Tänkte runt 7 så kan man köra i tre timmar:laugh: :laugh: :laugh: , När behöver du åka? eller ja, jag ringer ju snat….

• virena

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 10:43

Tack Emil och Kristin för att ni orkade er upp så tidigt idag. Det var super att få två timmar innan jobbet. Även om det inte blev nån skönåkning så var det härligt att få lufta 5an och stå på brädan igen:laugh:.

Ha det så gott, Virena

• dejjan72

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 23:25

Hallå där
    Hoppades kaffet smakade (det är bara att hojta till nästa gång du vill ha en morgonkopp som sätter fart på systemet – vi reser alltid med gasolkök och pulverkaffe *S*) Vi ses A

• virena

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 00:12

@dejjan72 489223 wrote:

Hallå där
    Hoppades kaffet smakade (det är bara att hojta till nästa gång du vill ha en morgonkopp som sätter fart på systemet – vi reser alltid med gasolkök och pulverkaffe *S*) Vi ses A

Ahhhhhh, ni räddade min dag. Finns inget som går upp mot ett härligt kafferus. Jag blir alldeles nykär när jag dricker kaffe. Ja, i vad vet jag inte riktigt, men livet kanske:laugh:

• dejjan72

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 03:45

Hehe finns inget som går upp mot en värmande balja lut så sant som det var sagt ( och den kan ha många effekter har man förstått *S* 😉 )
    Ha det bäst så länge så ses vi i kaffedimman
    A

• wer

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 15:39

@dejjan72 489223 wrote:

Hallå där

Haha alltid är väl en liten överdrift men ofta är de ju med iaf!:) perfekt till mat och kaffe! borde du inte ha ett sånt liggade i bussen tro virena? mkt bättre med kaffe lukt istället för våtdräkt:P

• dejjan72

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 21:00

Ofta bara – jag har mitt med mig till jobbet ju och kokar kaffe i mörktet till mig själv här 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA