Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Morgonsurf tisdag, draget?
-
Morgonsurf tisdag, draget?
Publicerad av wakenils på 2 juni, 2008 vid 14:33Ser ut som det kommer vind i natt… nån som ska med o köra när solen går upp?
stebe svarade 16 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Du hann visst före med att skapa den här tråden 🙂 (Läs: Jag hakar gärna på någon ner.)
-
Asså de va fler än ja som va sjukt sugna på de, synd att man börjar jobba 8 men det ser ju helt ok ut innan de också lr 😀
-
färdigjobbat för idag… tänkte vara på jobbet runt 9 imorgon men kanske får skjuta lite på det om vinden håller i och kroppen håller
-
shit att ens saker ligger i vbg när man e i borås nu… plusss att man har tenta imon em :laugh: ska till götet sen på em/kv e på då om de håller i sig!
-
Mammut att inte bilen e i toppskick! grann gubbarna som det brukar surfas me verkar inte va så pigga att åka iväg vid halv 4…
-
Gött grabbar!
hoppas att ni får nåt åkt imorn. Sover i Torkelstorp nu och kan tyvärr meddela att det är lite smådåligt med vind. Häng me till skåneland istället.
Nu skall jag äntligen få sova. Johan, du missa en grym dag på det där schyrrans klätterstället nära alingsås. Jag höll på att flasha en 6b+ men fick mig ett härligt fall istället runt ett hörn. Just love falling.
Vi måste dra dit snart
-
Äh, det kommer nog igång. Jag drar dit och funkar det inte drar jag kanske vidare till skauneland.
Logga in för att svara.