Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mörkaste medeltid

  • kitelife

    Medlem
    21 september, 2003 vid 17:16

    “Goa gubben” no more dope for U…; )

    Ps. jag sa iaf ja… Ds.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 september, 2003 vid 17:19

    mänar du maj? ett enda vettigt och hållbart argument från en nej-sägare är allt jag vill höra…

  • lafleur

    Medlem
    21 september, 2003 vid 19:39

    Ja, det jag tycker är starktast, är som jag sa att Tyskland, Italien, Frankrike, mfl. inte håller inflationsmålen! Vad händer då med Euron, jo den sjunker!

    Ta ett från Ja-sidan, då! Din tur, Mr Anonym….

    läs detta och njut, av en kille som har kollat upp saker och ting. Mycket intressant läsning.
    (en del humbo jumbo, men delvis intressanta uppgifter som inte har tagits upp av polisen..

    http://www.passagen.se/sgo/C2/http://debatt.passagen.se/show.cgi?category=3500000000000014&conference=10500000000000261&posting=19500000001295976

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 september, 2003 vid 20:16

    Baaad looosers!
    hehehehe

  • wipeout

    Medlem
    22 september, 2003 vid 06:48

    Bra tråd det här måste jag säja… Mycket konstruktiv.

  • jott

    Medlem
    23 september, 2003 vid 08:16

    Fan va rätt Goa gubben har, det var det bästa inlägget på länge får jag säga. Synd bara att vissa tar denna fruktansvärt roliga humor på allvar och seriöst börjar föra en Emu-debatt här. Stackars krakar.. Nån som vet när vi blir tvungna att sjösätta Wasa igen? Jag ska fan vara först till kvarn när det väl bär av. Fly landet till något varmt med jämna vindar på 8m/sek och euro =)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mörkaste medeltid

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.