Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mörker/rörelsefotografering

• svenne

Medlem
    4 december, 2006 vid 10:19

Skarpa bilder är inte alltid bäst. Kool bild! 🙂

• ola_p

Medlem
    4 december, 2006 vid 10:38

Oj vad jag rippade igår… 😉 Och vad långsamt man roterar när man loopar med 5.7…

Schyssta bilder, ser ju nästan ut som bättre segling än det var..

• blandsvamp

Medlem
    4 december, 2006 vid 17:07

Va, vad säger jag?
    ram

• tsss

Medlem
    4 december, 2006 vid 20:59

bättre kamera än min har du tydligen. Jag var nere 1a advent till TWC och mötte vid 1515 cirkus, när mörkret började falla, vår senaste medlem som verkligen fastnat för w-surf, trots att hon är på nybörjarstadiet. Tappert att surfa i december med sommardräkt samt yllemössa, dessutom ensam i den frånvarande vinden. Tyvärr så var det mörkare än ögat upplevde situationen, så resultatet blev ganska dåliga bilder. Vittnar ändå om entusiasmen hos en tjej som åker 2 ggr 10 mil med kollektivtrafiken för en fattig timme ute på Erstaviken i december….

• jonatan

Medlem
    4 december, 2006 vid 21:35

Kul att se att det finns nybörjare med entusiasm. Själv börjar man ju tappa sugen om det inte är varmt, sidvind och logohögt 😉

• bjornen

Medlem
    5 december, 2006 vid 12:01

@tsss 352625 wrote:

bättre kamera än min har du tydligen. Jag var nere 1a advent till TWC och mötte vid 1515 cirkus, när mörkret började falla, vår senaste medlem som verkligen fastnat för w-surf, trots att hon är på nybörjarstadiet. Tappert att surfa i december med sommardräkt samt yllemössa, dessutom ensam i den frånvarande vinden. Tyvärr så var det mörkare än ögat upplevde situationen, så resultatet blev ganska dåliga bilder. Vittnar ändå om entusiasmen hos en tjej som åker 2 ggr 10 mil med kollektivtrafiken för en fattig timme ute på Erstaviken i december….

Det där är RESPEKT !

• diil

Medlem
    6 december, 2006 vid 09:26

Snacka om plattvattenssurf, inte ofta man ser en perfekt spegelbild av hela kittet i vattnet under… Stooor respekt för engagemanget!!

• kelso

Medlem
    6 december, 2006 vid 18:16

Respect

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mörker/rörelsefotografering

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.