Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Morrondagen på västkusten :-) Kolla senaste DMI uppdatering…..
-
Morrondagen på västkusten :-) Kolla senaste DMI uppdatering…..
danneman replied 16 years, 4 months ago 24 Members · 39 Replies
-
Har en tjej som (nästan) är lika nördig som jag. Så hos oss blir det inga dispyter när lågtrycken rullar in, det blir samling vid prognoserna istället!
Visserligen blir hon jävligt sne när hon måste jobba och jag kan flexa…
/J
-
@Johan_GBG 488362 wrote:
Har en tjej som (nästan) är lika nördig som jag. Så hos oss blir det inga dispyter när lågtrycken rullar in, det blir samling vid prognoserna istället!
Visserligen blir hon jävligt sne när hon måste jobba och jag kan flexa…
/J
Men inga barn på dagis heller, eller?
Kanske är jag inte den enda vindsurfaren som tänker oftare på vågridning är på sex.
-
Att min tjej börjat surfa har nästan helt tagit död på min vågsegling då hon alltid vill åka till de mest nybörjarvänliga spotten. Även nu när hon börjar bli duktig.
Dock är det ganska trevligt att dela sin hobby med sin sambo. Men det är skrämmande att se hur lika vriden hon börjar bli. Hon har alltid gnällt på mig om att jag tjatar om vind och vill aldrig planera upp några helger för reservation för surf.
Nu är hon likadan
Vilket jädra hobby man håller på med egentligen.
-
Fan, precis vad jag trodde. Ingen är nöjd, vare sig tjejen surfar eller inte. Sitter själkv i båten med småungar osv.
Enda lösningen är självdisciplin från start. Kastrering innan puberteten och sedan nattarbete för att aldrig missa ett surf. Köp inte lägenhet utan hyr ett förråd på Shurgard och investera i den fetaste surfbussen. Dusha på jobbet. Inga fasta anställningar utan bara projektarbete.
Om jag ändå hade tänkt efter…
// Desperat (efter vind 😉
-
Även om det är sant att vågridning är bättre än sex så gör inte misstaget jag gjorde att säga det till tjejen, frun… Har inte blivit mycket sedan dess. Skall vi ha barn är det bara att knalla iväg till kliniken…
Men jag är inte bitter – för nu ser ju morgondagens prognos ganska okey ut…
-
@Snuffe 488439 wrote:
Även om det är sant att vågridning är bättre än sex så gör inte misstaget jag gjorde att säga det till tjejen, frun… Har inte blivit mycket sedan dess. Skall vi ha barn är det bara att knalla iväg till kliniken…
Men jag är inte bitter – för nu ser ju morgondagens prognos ganska okey ut…
haha… ser ut som om det kan bli sydligt på söndag!
-
Ola H.;488376 wrote:Kanske är jag inte den enda vindsurfaren som tänker oftare på vågridning är på sex.
Det är nog många pappor som är såna. Händer väl i samband med första barnets födelse? 😉
-
va fan hände nu då kommer ju bli fett ilejet i morrn.. bäst att söva lite ..
Ps kolla för 5 timmar sen då var det skit..där för gick man på sponken kyken…
Log in to reply.