Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › MOS,(Master of Speed) Nu börjar det snart igen..
-
Knatte;430094 wrote:Det var något reportage i Boards/Windsurf om priset för MOS, men jag kan ha haft någon nolla för mycket med :smirk: Minnet är ju bra men kort:tongue:
Ja tror det va 150000 för att åka, och björn vill inte vara på samma plats som finian
om han inte moste, han hadde strässat dom duktigt!!! JAG VET!!! :cool2: :cool2: -
@surfan 430127 wrote:
Ja tror det va 150000 för att åka, och björn vill inte vara på samma plats som finian
om han inte moste, han hadde strässat dom duktigt!!! JAG VET!!! :cool2: :cool2:Myt och skvaller pressen är startad, och jag vill vara med
Var på Karpathos när de körde ISA speed tävling där i Juni. Såg inte ut som om att Finian var så himla poppis faktiskt. Det var väl främst Dave White, == lika är snäll som han är stark, som drack bärs med nuvarande snabbaste vindsurfaren. Vad detta beror på kan man ju bara spekulera kring, dock så vet jag att Finian vill att man lyfter på sittringen när man går och pissar, det berättade han tydligt på skepparmötet. Detta kan inte tagits emot väl av den tyska/belgiska/hollänska speed eliten vars folkslag är kända att notoriskt pissa utanför.
-
Knatte
Gäst23 november, 2007 vid 14:45@Klang 430191 wrote:
Myt och skvaller pressen är startad, och jag vill vara med
Var på Karpathos när de körde ISA speed tävling där i Juni. Såg inte ut som om att Finian var så himla poppis faktiskt. Det var väl främst Dave White, == lika är snäll som han är stark, som drack bärs med nuvarande snabbaste vindsurfaren. Vad detta beror på kan man ju bara spekulera kring, dock så vet jag att Finian vill att man lyfter på sittringen när man går och pissar, det berättade han tydligt på skepparmötet. Detta kan inte tagits emot väl av den tyska/belgiska/hollänska speed eliten vars folkslag är kända att notoriskt pissa utanför.
Intressant alltså… Var det samma uppdelning/tendenser när ni var nere i Valvis Bay surfan/lbj?? Att Finian inte var så omtyckt av de andra surfarna…
Har ju uppfattat killen som rekó av de intrycken man har fått, men kanske man blir för ego som snabbaste killen:blush: -
Knatte;430244 wrote:Intressant alltså… Var det samma uppdelning/tendenser när ni var nere i Valvis Bay surfan/lbj?? Att Finian inte var så omtyckt av de andra surfarna…
Har ju uppfattat killen som rekó av de intrycken man har fått, men kanske man blir för ego som snabbaste killen:blush:Ja han är nog lite egen för han satt alltid ensam och åt medans alla andra var till sammans vid maten och pratade och hadde trevligt.Och när han ville vara med dom andra så betedde han sig som en 15åring gapade o svor och tyckte han va cool!!! :confused2:
-
Knatte
Gäst23 november, 2007 vid 18:23Hittade lite kanalaction bilder här:
http://www.mastersofspeed.com/news.php?id=284
Sjukt platt vatten i alla fall:smile: -
surfan;430275 wrote:Ja han är nog lite egen för han satt alltid ensam och åt medans alla andra var till sammans vid maten och pratade och hadde trevligt.Och när han ville vara med dom andra så betedde han sig som en 15åring gapade o svor och tyckte han va cool!!! :confused2:
Fasen, det låter ju precis som jag…?
-
@surfan 430275 wrote:
Ja han är nog lite egen för han satt alltid ensam och åt medans alla andra var till sammans vid maten och pratade och hadde trevligt.Och när han ville vara med dom andra så betedde han sig som en 15åring gapade o svor och tyckte han va cool!!! :confused2:
Kul med skvaller, mer sånt…
-
Det ser f-n inte snyggt ut när Finian kör, i alla fall.
Kanske borde speedgänget i Svea jobba på detta? Fulare stil?
-
Knatte;430244 wrote:Intressant alltså… Var det samma uppdelning/tendenser när ni var nere i Valvis Bay surfan/lbj?? Att Finian inte var så omtyckt av de andra surfarna…
Är det denna killen du menar??
http://www.kinnas.com/swespeed/movies/speedslalom.wmv
-
lbj;430382 wrote:Är det denna killen du menar??
gött lbj så var det hahah 😉
-
Knatte
Gäst24 november, 2007 vid 15:14@lbj 430382 wrote:
Är det denna killen du menar??
http://www.kinnas.com/swespeed/movies/speedslalom.wmv
Lasse! Länken är helt död och ingen film dyker upp hos mig i alla fall :frown:
-
Knatte;430387 wrote:Lasse! Länken är helt död och ingen film dyker upp hos mig i alla fall :frown:
Har du betalt medlemsavgiften då??
-
Knatte;430387 wrote:Lasse! Länken är helt död och ingen film dyker upp hos mig i alla fall :frown:
kopiera klistra eller prova http://www.teamswespeed.se/ nyheter
-
Hej
Vore kul att se detta klipp utan “MTV-effekterna”. verkar ha varit en rätt livlig debatt.
Logga in för att svara.