Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mossby strand blev säsongens första!

• Mossby strand blev säsongens första!

Publicerad av racso på 13 mars, 2004 vid 13:31

Jodå, nu har jag, Arnout och Janne också kört första vågen för säsongen , mossby strand, skånska sydkusten fick 4.7/5.3 vind och brytande sets. Första spolningen för säsongen blev det ju också, jäklar i min låda. Kallt. Arnout och Janne rippade, men så går det ju när man spenderar vintern i SA.

Känns skönt, inte bara att ha seglat, utan hädanefter kan det ju faktiskt bara bli BÄTTRE!

Surf’s up!

Oscar

anonym-anvandare svarade 21 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • lars_k

Medlem
    13 mars, 2004 vid 13:51

Gött. Jag hade planer på att dra ner till Abbekås i helgen men så fick jag influensa…faen.
    Tog ni några bilder möjligtvis???

• anonym-anvandare

Medlem
    13 mars, 2004 vid 16:35

Nej, tyvärr inga bilder, det var tok-rigga och sen köra järnet sålänge man orkade. Men nästa gång kanske…

Du skulle ha kört ner, 4.7 side-on med bra böljer…

Aloha,
    Oscar W

• anonym-anvandare

Medlem
    13 mars, 2004 vid 17:52

Ok, nuläste jag en gång till, du fick flunsan.

Äsch, så värst bra va det inte, du missa inget särskilt wink.gif

Krya på sig!

Oscar W

• lars_k

Medlem
    13 mars, 2004 vid 18:16

Hehe. Tack!
    Jag kommer ner vid nästa SO eller NO (Gislövs..ahh =).

• anonym-anvandare

Medlem
    14 mars, 2004 vid 09:02

Du får väl skicka ett pm nästa gång du ska ner så får man väl dra sig ditåt!

Oscar W

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mossby strand blev säsongens första!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.