Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Most bang for the buck

• sourra

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 13:21

Var köpte du ifrån?

• fj69

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 17:42

Tja igen, jo du Sourra den köptes genom Scandinavien Photo 12 495 kr, så köpte jag en konv 1.4 Canon, samt en grymt imponerande mellanlagringsenhet för 5 kakor, Epson 5000 med 4″ skärm. 400 imponerar som sagt mkt – den går ju faktiskt att handhålla, högsta hanterlighet med bästa bildkvalité.

Jag fick således genom tråden utmärkta råd.

Jag vill BTW inte veta om jag kunnat köpa någonting 500 billigare någonannan stans tack;-).

Over

F

• sourra

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 18:00

Hehe, du vet väl att kan köpa den 500:- billigare på…

Nej, funderade bara på om du köpt den i Sverige eller via Staterna. Det är hedervärt att stödja Scandinavian och/eller Cyberphoto. Den Epson verkar fet. Återkom gärna med en recension på den.

• ola_p

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 19:10

Jag funderar lite då å då på om inte 400at hade varit ett bättre val än 300at… Kikar gärna på lite filer om vi skulle fota på samma ställe nån dag. (Lär dröja, ett tag dock)

• fj69

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 20:04

@sourra 494114 wrote:

Hehe, du vet väl att kan köpa den 500:- billigare på…

Nej, funderade bara på om du köpt den i Sverige eller via Staterna. Det är hedervärt att stödja Scandinavian och/eller Cyberphoto. Den Epson verkar fet. Återkom gärna med en recension på den.

I´ll do just that.

Och Ola båda gluggarna har väl sina styrkor, men överlappar oxå i det stora…..

F

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Most bang for the buck

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.