Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Most Significant Carrier MSC

• Most Significant Carrier MSC

Publicerad av steffo på 11 november, 2012 vid 14:39

Sedan april 2011 så infördes nya baggage regler när man flyger med flera olika bolag till ex Maui.
    Nu gäller baggagereglerna för det flygbolag som flyger den mest betydelsefulla sträckan (MSC). Det behöver inte vara den längsta sträckan utan det finns ett antal regler som bestämmer vad som gäller.

Någon som har dragit fördelar av det nya system eller känner till fler detaljer?

jimmyjack svarade 11 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • jimmyjack

Medlem
    17 december, 2012 vid 09:44

hade en envis instruktör som frös i som en hund (c:a 23 gr i vattnet) men han gav sej inte. Angående vågor så finns det tre stränder på Sol en på ostsidan där i huvudsak kitare håller till, en sydlig med c:a 1 – 2 m vågor (trots frånlandsvind) och en i väst (Atlant sidan) där PWA touren håller till ibland ( [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=Ns29Nh71Qlc”]Final Windsurf Wave PWA Wave World Cup Sal, Cabo Verde 2007 – YouTube[/ame] ) mer behöver man inte säga det är bara mäktigt att gå längs med den stranden och känna hur hela hur det vibrera under fötterna när vågorna slår.
    Jag surfade bara på den sydliga stranden det var fullt tillräckligt för mej, däremot så var det ibland lite svårt att komma ut pga de stora vågorna , men jag fick lite tips och hjälp så det gick bra efter några försök trots min bristande teknik.
    Men jag kan verkligen rekommendera Sal om du vill vindsurfa på vintern, det är prinsvänligt och bra vinsurfing utrustning finns att hyra på ett flertal ställen längs med stranden, Fritidsresor vi åkte med har direktflyg och ett antal bra hotel vid stranden.
    Hör av dej om du tänker åka så kanske jag hänger på 🙂
    /Stefan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Most Significant Carrier MSC

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.