Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Motala/varamon

• skutt

Medlem
    12 april, 2004 vid 08:53

Hej . Jag var i varamon på långfredagen har inte haft tid resten av påsken har det varit fortsatt bra kite väder ?

C.C

• lafleur

Medlem
    12 april, 2004 vid 09:44

Enligt vindguru ska det dra igång att blåsa på bra på onsdagen och på fredag. (SW 6-8m/s)

• walle

Medlem
    12 april, 2004 vid 18:22

Svar till:

Enligt vindguru ska det dra igång att blåsa på bra på onsdagen och på fredag. (SW 6-8m/s)

//Isak

[/ QUOTE ]
    SW 6-8m/s = Hallmare grin.gif

• bohn2fly

Medlem
    13 april, 2004 vid 07:02

Onsdag ser bra ut. Jag försöker vara i Varamon strax exter 16.00-tiden…

/Peter

• skutt

Medlem
    13 april, 2004 vid 07:26

Välkomna hem har ni haft det OK . Ska försöka hänga på nu i veckan vi synes .
    C.C

• lafleur

Medlem
    13 april, 2004 vid 07:32

Jag hänger på onsdag. Bara jag kan fixa skjuts… confused.gif

• bohn2fly

Medlem
    13 april, 2004 vid 07:46

Klitmöller var helt OK. Vi hade tur med vädret. Dagen vi åkte hem var det enda regn som vi fick.

Vi prövade en hel del spoter i trakten, Vigsö, DK-Benzin, Södra Vandet en sjö med plattvatten.

Vi hade ett otroligt fint hus och vi hade kul tillsammans. Så summan summarom, en lyckad resa.

/Peter

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Motala/varamon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.