Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing möte i vbg på lördag!!!!!!!

• möte i vbg på lördag!!!!!!!

Publicerad av gonzo på 10 april, 2008 vid 20:29

hoppas dom flesta redan vet om det och att ni har bokat in det men om inte så e det årsmöte för den nystartade surf föreningen i vbg som gäller. vi ser att så många som möjligt kommer så att vi kan diskutera om hur vi ska driva denna förening och vad vi ska hitta på
    om ni har frågor så slå mig en pling 0702 045 964

zilversurfarn svarade 16 år, 7 månader sedan 16 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • surfmc

Medlem
    10 april, 2008 vid 21:16

@gonzo 457617 wrote:

hoppas dom flesta redan vet om det och att ni har bokat in det men om inte så e det årsmöte för den nystartade surf föreningen i vbg som gäller. vi ser att så många som möjligt kommer så att vi kan diskutera om hur vi ska driva denna förening och vad vi ska hitta på

Då kan vi gå i samlad trupp till surfbutiksinvigning efteråt, gött.

Är det 10.00 som gäller?

• stebe

Medlem
    11 april, 2008 vid 05:16

@gonzo 457617 wrote:

Hur går man med? Finns det sprit på mötet?

• rusiak

Medlem
    11 april, 2008 vid 05:29

@stebe 457657 wrote:

Jag kommer förmodligen vara oförskämt bakis/full på lördag morgon, vem kör ner från Gbg? Plats över? Stebe, Sourra??

//alex

• _sofia_

Medlem
    11 april, 2008 vid 09:13

Har plats i bilen för dem som behöver komma ner till mötet på lördag från gbg, hade int tänkt att partaja “lika” hårt. De som vill ner 0705534192, men åker int upp till gbg igen. Helgen ser int så hoppfull ut så lämnar brädan hemma…

• blackadder

Medlem
    11 april, 2008 vid 10:19

@stebe 457657 wrote:

Man pm:ar mig eller ringer mig: 0735-100951. Nej.

• gonzo

Medlem
    11 april, 2008 vid 13:31

@surfmc 457629 wrote:

Då kan vi gå i samlad trupp till surfbutiksinvigning efteråt, gött.

Är det 10.00 som gäller?

ja 10,00 e det som gäller

• debkausf

Medlem
    11 april, 2008 vid 14:25

plats: Samlingslokalen på Tors Gränd i varberg!!!!!!
    Självklart är ALLA som vill välkommna!!! Ses imorgon!

• debkausf

Medlem
    11 april, 2008 vid 14:28

@stebe 457657 wrote:

Om det är ett måste ska jag väl kunna ta med ett stort glas gin till dig:cool2:

• stebe

Medlem
    11 april, 2008 vid 16:43

@rusiak 457662 wrote:

Jag kommer förmodligen vara oförskämt bakis/full på lördag morgon, vem kör ner från Gbg? Plats över? Stebe, Sourra??

//alex

Samåker gärna.. har bil ifall det behövs… men slipper gärna att organisera det hela;)

• tote

Medlem
    11 april, 2008 vid 16:59

Blackadder: Skrev ju att jag inte kunde komma pga jobb men jobbar inte så jag dyker oxå upp 🙂

Stebe: Vi kan väl dra ihop ett gäng från Gbg och sammåka!? (Du slipper organisera…:wink: ). Robban, jag m.fl. ska ner.

Enligt Windfinder ser det lovande ut på Söndag!

/ Tompa

• sourra

Medlem
    11 april, 2008 vid 20:14

Jag, Wacko och Lina passerar Mölndal kl 09 i Wackos “Ferrariröda Mazda 323”.

• haze

Medlem
    11 april, 2008 vid 20:28

Jag kommer inte. Jag åker puder/droppar lite klippor/hoppas på att överleva tävlingen imorgon och festen ikväll. Styr detta nu och se till att det blir bra.

//H

• virena

Medlem
    11 april, 2008 vid 21:44

Hade garna kommit men jag kor min sista session har i Sydafrika imorn. Lycka till med att radda var strand sa man kan halla sig hemma i sverige och inte behover flyga och fara jorden over:wink:

• jonaish

Medlem
    11 april, 2008 vid 23:20
    _Sofia_;457719 wrote:
    Har plats i bilen för dem som behöver komma ner till mötet på lördag från gbg, hade int tänkt att partaja “lika” hårt. De som vill ner 0705534192, men åker int upp till gbg igen. Helgen ser int så hoppfull ut så lämnar brädan hemma…

spara nr’et, så vi höres på kickoffen, kan behöva taxi då! Vi kan byta mot en redig gioo säng i en lgh!

Haze;457846 wrote:
    Jag kommer inte. Jag åker puder/droppar lite klippor/hoppas på att överleva tävlingen imorgon och festen ikväll. Styr detta nu och se till att det blir bra.

//H

duuuu älgen, när kommer du ner? börjar tröttna på att vänta!

• haze

Medlem
    12 april, 2008 vid 06:25

Jonaish: Kommer snart.. älgen behöver frisk luft i skàne snart…. Sjukt bra att jag överlevede festen igàr/natt/imorse… Nu skall man försöka överleva racet oxà dà.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing möte i vbg på lördag!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.