Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC
-
Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC
anonym-anvandare svarade 19 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 26 Svar
-
Det ser du väl! Just nu är det en länk till som inte ligger rätt! Varför är ni inte och gnäller där med?
-
Nuuuuu såååå!!
Offtopic i offtopic….. fin fint det!! -
Ja och det berode på att någon anonymfegis gnällde förståss! Dream on!
Bilderna har hela tiden legat i offtopic men det har kanske varit svårt för dig att fatta!
Konstigt att du gnällde just bara på detta inlägget när det samtodigt är ett par tre trådar till som inte ligger i rätt tråd.
Ganska svårt att gissa vem som gömmer sig bakom denna anonymitet he he noot!Nej istället för att bara tänka på dig själv så tänk lite på andra än dig själv på Steffo!
Det finns säkert någon som gillar just dessa bilder och om dom inte vet att det finns några bilder så är det svårt för dom att få se på dom!
Bidra med något intressant till användarna på Steffo istället för att gnälla hela tiden så skall jag se till att trådarna hamnar där dom skall och inte skall vara, det behöver du inte bry dig om!
-
Svar till:
Bilderna har hela tiden legat i offtopic men det har kanske varit svårt för dig att fatta!
Ganska svårt att gissa vem som gömmer sig bakom denna anonymitet he he noot!
Det finns säkert någon som gillar just dessa bilder och om dom inte vet att det finns några bilder så är det svårt för dom att få se på dom!
[/ QUOTE ]
Jag vill inte vara otrevlig men jag fattar inte vad du snackar om?
Du säger klart och tydligt att alla bilderna är offtopic, då ska det ju för fan inte vara på huvudkonfen, inte ens en klänk! Det är ju en självklarhet!! Tror alla utom du tycker så.Vem är det?
Om man gi9llar denna typ av bilder håller man till på ett motorforum, eller så tittar man på offtopic eftersom att leta bilbilder på ett kitesurfingforum låter “lite” vrickat!
Nu har du flyttat tråden så det är inga problem längre, men jag förstår fortfarande inte hur du kan försvara det.
BTW så var jag på motormässan igår och där var riktigt fina bilar! Hinner ni så ta en titt dit
-
Kasta inte pil i gummibåt! Var skall Näsetlocalstråden egentligen ligga?
Det är hela tiden trådar som ligger i kitekonfen som skulle ligga i en annan tråd egentligen.Det jag gör är att styra upp det så gott det går så att det inte blir rena vilda västern!
Av olika anledningar så vill ibland folk att tråden skall få ligga i kitekonfen för att så många som möjligt skall se den.
Så detta är lika för alla jag brukar låta det stå kvar om många vill det kanske inte för alltid men ett tag.
Det hela handlar om att känna hur vi vill ha det här på Steffo!
Så som jag fattat det hela vill dom flesta ha kitesnack, Bilder, Filmer, och annat kite relaterat.
Om sedan någon ibland länkar ifrån trådarna så brukar jag se emellan fingarna med det om det inte resulterar i en massa skitsnack.
Så som jag fattat det hela så vill inte folk ha en massa gnällande hela tiden speciellt inte partiskt gnälland.
Så bidra med lite coola filmer, bilder, eller annat som är kul för folket på Steffo!
Verkar som att dom flesta är jävligt trötta på all gnällandet.
Man jag kan ha fel det är inte första eller sista gången isåfall. Men jag står i allafall för det jag tycker.
Nu är det ju långt ifrån alla som gnäller hela tiden kanske en fyra fem stycken men det gör ju att det blir en massa långa trådar som ingen egentligen vill titta i.
Sen är det ju så att man är inte tvungen att gå in på en tråd speciellt om man vet att det som tråden innehåller inte intresserar en.
Ps alla har inte möjlighet att gå på motormässan i Malmö.
Varför inte unna dom att få se lite bilder ifrån mässan? -
Svar till:
Kasta inte pil i gummibåt! Var skall Näsetlocalstråden igentligen ligga?
[/ QUOTE ]
Mer kite relaterat kan det väl inte bli? Att det är snack imellan gångerna borde inte ha med saken att göra. i grund och botten är det kite som gäller och det återkommer i ästan varje inlägg!Svar till:
Så som jag fattat det hela vill dom flesta ha kitesnack, Bilder, Filmer, och annat kite relaterat.
[/ QUOTE ]
Självklart, vi lägger alltid in bilder efter att vi har varit ute! Varför lägger du då upp bilder på bilar??? Eller turningtorso? Bilderna från hamnen var ju actionspäckade…Svar till:
Om sedan någon ibland länkar ifrån trådarna så brukar jag se emellan fingarna med det om det inte resulterar i en massa skitsnack.
[/ QUOTE ]
Har inget problem med det, det roliga är om man kan lägga in en massa offtopic trådar men länka från den vanliga tråden. Vad är skillnaden!???“jag kör aldrig för fort” = “jag har aldrig blivit fastagen för fortkörning”?
Svar till:
Så bidra med lite coola filmer, bilder, eller annat som är kul för folket på Steffo!
[/ QUOTE ]
Gör vi inte det?Svar till:
Ps alla har inte möjlighet att gå på motormässan i Malmö.
Varför inte unna dom att få se lite bilder ifrån mässan?[/ QUOTE ]
Det tycker jag du ska göra; på OFFTOPIC!Slutligen: Varför klarar du inte av att ta kritik?
Vi har redan märkt att du har ett visst maktbehov men kritik borde du kunna ta ändå.Svara vänligt på kommentarer och förklara dig, lyssna på våra ÅSIKTER, så slipper vi tråkigt hackande på varandra.
Tycker du att våra åsikter är helt uppåt helvete så övertala oss med argument istället för att lägga till en aggresiv ton!I dina svar har jag fortfarande inte hittat något argument som gör att jag ändrar mina åsikter…
-
“I dina svar har jag fortfarande inte hittat något argument som gör att jag ändrar mina åsikter…”
Kan bara sägat det samma!
Nästet local tråden skall egentligen ligga i Resmål/Spots
Makt är inget som jag är ett dugg intresserad av det är min precisa motsatts.Anlednigen till att jag fortfarande håller på med Steffo är att jag vill hjälpa folk viket är i princip vad hela mitt liv gått ut på.
Detta trotts att tacken för att man kämpar vidar på Steffo och försöker hålla det innehållsrikt och så som dom flesta vill ha det oftast är påhopp och skitsnack om en. Men det är ju bara ett fåtal som envisas med att gnälla hela tiden.
Slutligen så är det Steffos användare som jag lyssnar på men inte bara dom som skriker mest.
Har inga som helst problem med att ta kritik och har aldrig haft.
Mitt största fel är att jag har svårt för att låta bli att svara på inlägg riktade till mig.
Men jag funderar på att kolla upp hur folk vill ha det.
Skall jag fortfarande tillåta att vissa trådar ibland ligger i kitekonfen eller skall jag direkt utan pardon lägga över dom i rätt tråd?
Som jag har förstått det hela så är det så du vill ha det. -
Är detta ett skämt?
Menar du allvar att du fortfarande inte kan förstå vad det är jag menar?Angående näset tråden så innehåller väl den lite från alla de olika “konferna”, vilket logiskt sätt passar väldigt bra i huvudkonfen.
Varför snackar vi om denna tråden det var inte det jag frågade om?
Svar till:
Anlednigen till att jag fortfarande håller på med Steffo är att jag vill hjälpa folk viket är i princip vad hela mitt liv gått ut på.
Detta trotts att tacken för att man kämpar vidar på Steffo och försöker hålla det innehållsrikt och så som dom flesta vill ha det oftast är påhopp och skitsnack om en.
[/ QUOTE ]
Jag har funderat länge och förmodligen är du min hjälte,
men det är fortfarande inte det vi snackar om. Du kan signera idolbilderna senareSvar till:
Har inga som helst problem med att ta kritik och har aldrig haft.
[/ QUOTE ]
Varför blir du så aggresiv när jag från första början endast gav min åsikt?
Svar till:
Skall jag fortfarande tillåta att vissa trådar ibland ligger i kitekonfen eller skall jag direkt utan pardon lägga över dom i rätt tråd?
Som jag har förstått det hela så är det så du vill ha det.[/ QUOTE ]
Självklart måste man moderera med känsla…
Har du den?Men eftersom du fortfarande förvränger mina svar, och tar nya ämnen för att trycka ner mig så föreslår jag att du tar en tyst stund och läser igenom vad jag (och jakob innan) har skrivit. Kanske hittar du äntligen den röda tråden och förstår vad vi kommenterade från första början.
-
Word!
Håller med Kaiser!
Om det skulle vara så att jag förvränger dina svar eller att du uppfattar det så så räcker det för att jag skall be om ursäkt för det utan tvekan så får det inte vara.“Självklart måste man moderera med känsla…
Har du den?”
Jag tycker såklart det annars hade jag aldrig börjat som moderator eller för den delen fortsatt som moderator om jag inte tyckte så.Än en gång vad jag tycker i sådana saker är helt ointressant det är vad ni tycker om den saken som är relevant vidar hänvisar jag till nedanstående förslag kontakta Stefan så löser det sig på ett rättvist sätt.
Vill bara tillägga att jag har och kommer aldrig att ta hänsyn till vad jag själv tycker om något när det gäller Steffo då är det den stora massan som bestämmer.
Men jag kommer förmodligen även fortsättningsvis att ha kvar mina egna åsikter om saker och ting i allafall.Men än en gång det är vad Steffos användare tycker som jag rättar mig efter inget annat.
Givetvis så har ju Stefan alltid sista ordet.
Tycker ni att jag är en drygjävel och inte bryr mig om vad användarna tycker på Steffo och efter flertalet konversationer inte tycker att jag gör det jag skall.
Så kontakta bara Stefan med era åsikter så får han ta ställning för hur han vill göra.
Är det många som hör av sig så lär jag inte bli långvarig på Steffo.
Vill bara att ni skall veta att oavsätt vad jag tycker så är min röst inte värt ett skvatt mer än någon annans!
Logga in för att svara.