Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter Mountainboard! Help!

• Mountainboard! Help!

Posted by barbie on 3 augusti, 2007 at 20:43

Hejsan!!
    Har blivit enormt sugen på de här med Moutainboard/Dirtboard/Landboard! Men skulle vilja gå en kurs så man lär sig ordentligt på en gång!

Någon som vet vars man kan gå en sådan här kurs?

Puss&Kram

fesen replied 17 years, 4 months ago 2 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • fesen

Member
    3 augusti, 2007 at 21:46

Vart bor du?

• barbie

Member
    5 augusti, 2007 at 06:49

Bor i Vilhelmina som ligger i västerbotten!!

• fesen

Member
    5 augusti, 2007 at 07:52

Jag vet enstaka personer som kör. Dock vet jag inte någon som håller kurser.

Själv kör jag mountainboard med kite ibland. Livsfarligt i början, men kanska kul när man fått lite häng på det.

Jag har testat att köra downhill vid ett tillfälle. Världsmästerskap i gräsfläckar. Ganska roligt men man vill verkligen ha ordentliga skydd.

Det är inget som hindrar dig från att testa på egen hand egentligen.
    Bräda är lätt att skaffa. Själv kör jag på MBS, ett av dom absolut bästa märkena. Men det finns även andra.
    Är du intresserad av MBS så kika på http://www.121sports.se/ , det är importören. Jens på http://www.kitekraft.se/ här nog ett par brädor på lager. Dessutom är det nog riktigt bra priser på dom just nu. Sommar-REA.

//Robban

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter Mountainboard! Help!

You must be logged in to create new discussions.