Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing mountainboard med träningskite i sthlm, spots?tips?

• mountainboard med träningskite i sthlm, spots?tips?

Publicerad av kiteraj på 16 juni, 2008 vid 22:13

Tjena alla, har kitesurfat ett tag nu (utomlands för d mesta). Köpte mig sj en mountainboard och 3,5ozone kite. Undrar om det finns några som mountainboardar runt sthlm? med eller utan kite? Letar efter några bra spots! Hittar ingen vind här =(, bor i spånga. Några tips?!

kiteraj svarade 16 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • walle

Medlem
    17 juni, 2008 vid 05:58

för det första:
    kolla på http://www.kitenation.se en sida med mera stockholmare och östkustsurfare.

för det andra: lägg ner det där med landkiteing 😉

…vad för typ av kite var det, modell?

• gh0st

Medlem
    17 juni, 2008 vid 08:47

Jag är fett sugen på att testa mountainboard själv, men jag måste läka mitt nuvarande benbrott först innan jag kan börja spana på nästa.
    Back to allvar, som sagt, jag är fett sugen på mountainboard. Vad har du köpt för bräda? Har inte testat några själv men har stått o gungat lite på flexifoils mountain bräda o den verkade riktigt nice så det blir nog en sådan för min del.

• kiteraj

Medlem
    17 juni, 2008 vid 10:35

köpte en ozone ak1 bräda från barcelona, han som sålde dom ville bara bli av med dom (tror dom är riktigt gamla modeller). Men fick den för 100euro så!

köpte en ozone IMP 3.5 till den också, lekte runt med den lite häromdan i dålig vind o den verkar ha riktigt bra drag för sin storlek. Verkar finnas några i kitenation som håller på med det runt här , tack för tipset walle!

(tydligen är flygfältet i barkaby riktigt bra)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing mountainboard med träningskite i sthlm, spots?tips?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.