Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing mountainboard som longboard?

• mountainboard som longboard?

Publicerad av kull på 2 november, 2003 vid 22:57

alltså skulle det funka…har aldrig åkt på en mauntain så jag vet inte hur dom funkar…men det skulle va nice att dundra fram i centrum med den sånn smile.gif…pluss att jag slipper välja vad jag ska köpa av de två brädorna:)

wind_freak svarade 21 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • hengo

Medlem
    2 november, 2003 vid 23:07

vädligt kiterelaterat de där asså confused.gif
    tror att det kan bli väldigt drygt, förutom i nedförsbackarna dårå. en mtb är ju fan tung och har sunkiga hjul med massa stötdämning å skit! nä köp en helt vanlig skateboard de e fan de roligaste. finns ingen anledning att vara nån sån där retropop jä$€3{vel s${€€$om tr£$or ha7$£{{€n e 3l£45ite ball me nån £$$£jä$€5vla longboard! köp en hederlig skate! cool.gif

• kull

Medlem
    3 november, 2003 vid 22:21

mountainboarding är kite relaterat man kör ju sånna med kites….sen att jag undrade om den går att användas på andra sett tror jag folk har översende med….resten av ditt bedrövliga inlägg tänker jag inte ens röra med tång stinker ju värre än mina strumpor

• hengo

Medlem
    3 november, 2003 vid 22:25

då är fan ORIGINAL skateboard också kiterelaterat, går också å köra me kite, lika så longboard.. såklart blush.gif grin.gif

• kull

Medlem
    4 november, 2003 vid 10:42

måste du svära helatiden vi förstår ändå ju smile.gif

• wipeout

Medlem
    4 november, 2003 vid 12:25

Vaddå?!?! Vem har sagt att det inte går att köra ramp med en mountainboard?

• zebulon

Medlem
    4 november, 2003 vid 19:52

Det här med MTB verkar lite’ småballt för trista vår & höstdagar tycker jag. Fick precis en förfrågan från en immigrerad Aussie om jag säljer MTB. Det gör jag ju inte (extremt smal marknad…) men jag frågade honom om vilket märke som é bäst för jag vill testa tongue.gif. Han sade tveklöst MBS så jag drog iväg en import-ansökan till Colorado häromdagen. Har inte fått priser & så men jag tänkte köpa en till mig själv. Nån annan som vill testa/köpa så hör av er… (min vana trogen måste jag ju sälja dessa utan förtjänst vid första tillfället smile.gif )
    http://www.mbs.com

/Jonas
    http://www.kitesurfing.se

• zebulon

Medlem
    4 november, 2003 vid 21:31

Hmmm…

De var inte billiga–utan snordyra shocked.gif, men kul leksaker kostar väl, antar jag! Nu blir det pudel-race på Gärdet…

/J

• wind_freak

Medlem
    4 november, 2003 vid 21:41

jag tycker att det verka som en trevlig vana

Heneik

• wind_freak

Medlem
    4 november, 2003 vid 21:41

jag tycker att det verka som en trevlig vana

Henrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing mountainboard som longboard?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.