Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › mountainboard som longboard?
-
mountainboard som longboard?
Publicerad av kull på 2 november, 2003 vid 22:57alltså skulle det funka…har aldrig åkt på en mauntain så jag vet inte hur dom funkar…men det skulle va nice att dundra fram i centrum med den sånn
…pluss att jag slipper välja vad jag ska köpa av de två brädorna:)
wind_freak svarade 21 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
vädligt kiterelaterat de där asså
tror att det kan bli väldigt drygt, förutom i nedförsbackarna dårå. en mtb är ju fan tung och har sunkiga hjul med massa stötdämning å skit! nä köp en helt vanlig skateboard de e fan de roligaste. finns ingen anledning att vara nån sån där retropop jä$€3{vel s${€€$om tr£$or ha7$£{{€n e 3l£45ite ball me nån £$$£jä$€5vla longboard! köp en hederlig skate! -
mountainboarding är kite relaterat man kör ju sånna med kites….sen att jag undrade om den går att användas på andra sett tror jag folk har översende med….resten av ditt bedrövliga inlägg tänker jag inte ens röra med tång stinker ju värre än mina strumpor
-
då är fan ORIGINAL skateboard också kiterelaterat, går också å köra me kite, lika så longboard.. såklart
-
Vaddå?!?! Vem har sagt att det inte går att köra ramp med en mountainboard?
-
Det här med MTB verkar lite’ småballt för trista vår & höstdagar tycker jag. Fick precis en förfrågan från en immigrerad Aussie om jag säljer MTB. Det gör jag ju inte (extremt smal marknad…) men jag frågade honom om vilket märke som é bäst för jag vill testa
. Han sade tveklöst MBS så jag drog iväg en import-ansökan till Colorado häromdagen. Har inte fått priser & så men jag tänkte köpa en till mig själv. Nån annan som vill testa/köpa så hör av er… (min vana trogen måste jag ju sälja dessa utan förtjänst vid första tillfället
)
http://www.mbs.com/Jonas
http://www.kitesurfing.se -
Hmmm…
De var inte billiga–utan snordyra
, men kul leksaker kostar väl, antar jag! Nu blir det pudel-race på Gärdet…
/J
Logga in för att svara.