Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Mozille Fiorefox emailsymbol-fråga

• Mozille Fiorefox emailsymbol-fråga

Publicerad av Knatte på 7 maj, 2008 vid 16:13

De som lirar med Mozilla Firefox här …. :laugh: Nu har ju blåst min dator idag och håller på att installerar om allting igen, men har stött på en pytteliten patrull idag :blush:
    Jag letar efter symbolen/funktion “hämta mail” i toolbaren. Helt enkelt fixa dit funktionen (symbolen) tryck på knappen och du kommer in i Thunderbird och kollar om några mail har kommit.
    Har letat och hittar inte detta tillägget/funktionen idag. Vet att tidigare har jag fått laddat ner en extension/Ad ons för att få Firefox och Thunderbird lira ihop!

Någon som kan hjälpa mig att återfinna denna? Nu pratar jag inte om Yahoo-mail eller Gmail eller så, utan gammalt hederlig POP-mail 🙂
    Hoppas jag har förklarat mig tillräckligt bra!!

Knatte svarade 16 år, 8 månader sedan 0 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Mozille Fiorefox emailsymbol-fråga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.