Senaste nytt Forums Övriga Off Topic mp3 till wav

• mp3 till wav

Publicerad av styret på 2 juli, 2008 vid 15:08

Behöver lite skivor i bilen och alla mina plattor ligger nerpackade i en stor hög flyttkartonger så tänkte bränna ut lite från dautan.

vad behöver man för program?

ohlen svarade 16 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • ola_p

Medlem
    2 juli, 2008 vid 15:18

Du menar att bränna från MP3or till vanlig ljud-cd?

Kör du itunes så finns det en knapp nere i högra hörnet när man valt en spellista. Finns säkert motsvarande i andra program också, men jag är dålig på windows.

• calle_b

Medlem
    2 juli, 2008 vid 17:33

Nero tror jag kan konvertera från mp3 till wav. Brukar sällan strula.
    Annars har du Wavelab som fungerar ypperligt i olika “konvertera fil till annan typ av fil” i olika upplösning och format. Wavelab alltså.

Ha d gott

• lex-luthor

Medlem
    3 juli, 2008 vid 13:20

Det där kan du ju tom göra i windows mediaplayer

• styret

Medlem
    4 juli, 2008 vid 06:51

@Lex Luthor 479814 wrote:

Det där kan du ju tom göra i windows mediaplayer

tack för den ypperliga informationen om hur man går tillväga…

provade i mediaplayer innan jag postade men det blev bara skit av det. ska testa itunes.

• booman

Medlem
    8 juli, 2008 vid 10:59

@styret 480012 wrote:

tack för den ypperliga informationen om hur man går tillväga…

provade i mediaplayer innan jag postade men det blev bara skit av det. ska testa itunes.

I Mediaplayer (de nyare versionerna) finns ju en “knapp” Bränn… använd den och sen är det bara att dra filer i spelningslistorna till “bränn-fältet”. Det spelar ingen roll om det är mp3 eller wmf etc, det är bara och starta bränning så får du en ljud-cd. Har funkat utmärkt för mig i alla fall…

Har du Nero skapar du ju en ljud-cd där…

• daffman

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 12:06

Magic Video Converter klarar av det galant, funkar inte det så har Magic även andra program som kan tänkas göra susen. 🙂

• ohlen

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 15:42

testa IMG burn. vet itne om det funkar till att bränna låtar men man kan bränna alla filmformat till 4.7GB cd

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic mp3 till wav

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.