• skarabe

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 21:01

Verkar som de flesta använder ICQ istället..

• endy

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 21:05

icq var först, bäst och vackrast och är det fortfarande tongue.gif
    sälj er inte åt microsoft’s herravälde, länge leve icq laugh.gif

• anders_hoffman

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 21:56

FEL FEL FEL!!! Msn är det som gäller icq är uråldrigt!! laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 22:19

Vi säger så här. Säg något som msn är bättre än icq på så ska jag fundera på att använda msn?

• swe880

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 23:01

msn knäcker de e lättare att använda och inga jävla nummer bara mailadressen!!!!! wink.gif cool.gif

• sirjohnirie

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 00:58

Det är ej reklamfinansierat vilket icq är, reklam$=banners å annat skit. Men jag håller med om att icq har fler och bättre funktioner. Men ett par bra skäl till att jag använder messenger är: bra synkning med windows, mindre reklam, det räcker att klicka på ”enter” när man skrivit sitt mess och inte en knappkombination och sist men inte minst kan man kolla sin mail direkt när man loggar in och blir dessutom påmind så fort nån loggar in, och har sin mailbox ”uppdaterad” hela tiden. Sen så har många man känner en hotmailadress och använder messenger. Det e iaf min uppfattning smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 01:37

Använd trillian. både msn, icq, irc, aim och yahoo.
    och det är gratis… så sluta tjafsa och skaffa trillian så kan alla prata med alla…
    //jonathan

• sirjohnirie

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 01:58

Tjoho! jonte klev in å löste problemet, vi tackar & bugar! Laddade precis hem det och nu är det färdigkonfigurerat och klart, funkar finemang! Har fanimej länge viljat ha ett liknande prog.

• mons

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 07:50

ända dumma med trillian tycker jag är att man inte kan PRATA, rent ordagrant med kompisar och så, vilket man kan med MSNmessenger…det kan vara skönt ibland om det är mycket man vill säga eller om man bara e lat…fast då har man iofs telefonen… smirk.gif

//Måns

• anonym-anvandare

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 13:52

vad är det för adress till trillian då?

• jpeter

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 14:00

Sök på Trillian på http://www.download.com

• tabi

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 20:53

försökte ladda ner det förut men det funkade inte! frown.gif
    Vet inte om det e min dator eller download.com som e den felande länken…!
    (felande ”länken”, där fick jag till det! smirk.gif)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.