Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mullsjön vid Hjo

• surfarigen

Medlem
    25 december, 2011 vid 23:01

det är isfritt,tror det blir bättre annadagen på förmiddagen troligen västligt. testar en sväng på förmiddagen:)

• chris

Medlem
    26 december, 2011 vid 09:08

Jag var och surfade igår. Lite is längst in vid stranden men inga problem. Åker dit vid lunchtid idag.

• surfarigen

Medlem
    2 januari, 2012 vid 19:36

har du varit uppe nåt mer vid mullsjön? var där dan efter vi träffades .(tisdag)
    körde 2 tim när det ljusnade,bättre drag än annandan. 4.7 med fullt drag mest hela tiden och västligt:)

• chris

Medlem
    2 januari, 2012 vid 20:42

Nej, men jag såg att det blåste bra med bra riktning. Började tyvärr att jobba i tisdags. Får förlita mig på att det blåser på helgerna i fortsättningen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mullsjön vid Hjo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.