Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Multimedia Center

• chili_con_arne

Medlem
    29 september, 2005 vid 09:53

Skit… använd Windows XP MediaCenter Edition istället! Thats the shit!

• infernal

Medlem
    29 september, 2005 vid 10:03

Hahahaha – vad rolig du är – Microsoft SUGER HÅRT !!! dessutom så finns den inte på svenska… och laggar inte heller så skitmkt !!! dessutom så är det här gratis !! smile.gif

• chili_con_arne

Medlem
    29 september, 2005 vid 13:09

Släpps ju på svenska närsomhellst. Det ska släppas i oktober och med svensk programguide.

Är du en såndär som dricker jolt, surfar med netscape, kör linux och gillar Hammerfall?

Själv ÄLSKAR jag Micrsoft.

[EDIT]
    Kollade filmen igen…. gräsligt gränsnitt må jag säga. Hade gjort det bättre själv smile.gif

• infernal

Medlem
    29 september, 2005 vid 17:18

Varför vänta då det redan finns ?
    Jag är inte en sådan, som du tror – absolut inte, dock det är du som inte är modern – och väljer det hela världen skiter på och inte gillar smile.gif ok =)) your choice !

• ian

Medlem
    29 september, 2005 vid 17:58

grin.gif

• chili_con_arne

Medlem
    30 september, 2005 vid 09:49

Hehe… Jag kör redan media center fast på engelska. Det enda jag missar är programguiden.

Vad är det för omodernt med Microsoft? Jag väljer det som är bäst.

Hur många maskiner tror du har Windows Media Center och hur många har welltonway? Vilket tror du folket gillar mest? Förmodligen det alternativet flest har valt.

• bohm

Medlem
    30 september, 2005 vid 10:13

vad e multimedia center för nåt????

• chili_con_arne

Medlem
    30 september, 2005 vid 10:52

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Multimedia Center

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.