Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Multimedia Center
-
Multimedia Center
Publicerad av infernal på 28 september, 2005 vid 09:50http://www.welltonway.com/gratistest/
Tänkte tipsa er om det goda – använder själv en sådan – mkt bra och lätt att använda – kan nu tom surfa i vardagsrummet efter att ställt datorn där samtidigt som man kollar på TV på samma skärm !
chili_con_arne svarade 19 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Skit… använd Windows XP MediaCenter Edition istället! Thats the shit!
-
Hahahaha – vad rolig du är – Microsoft SUGER HÅRT !!! dessutom så finns den inte på svenska… och laggar inte heller så skitmkt !!! dessutom så är det här gratis !!
-
Släpps ju på svenska närsomhellst. Det ska släppas i oktober och med svensk programguide.
Är du en såndär som dricker jolt, surfar med netscape, kör linux och gillar Hammerfall?
Själv ÄLSKAR jag Micrsoft.
[EDIT]
Kollade filmen igen…. gräsligt gränsnitt må jag säga. Hade gjort det bättre själv -
Varför vänta då det redan finns ?
Jag är inte en sådan, som du tror – absolut inte, dock det är du som inte är modern – och väljer det hela världen skiter på och inte gillarok =)) your choice !
-
Hehe… Jag kör redan media center fast på engelska. Det enda jag missar är programguiden.
Vad är det för omodernt med Microsoft? Jag väljer det som är bäst.
Hur många maskiner tror du har Windows Media Center och hur många har welltonway? Vilket tror du folket gillar mest? Förmodligen det alternativet flest har valt.
-
Logga in för att svara.