Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mums! Liquid Force Luxury Harness (bilder)
-
Mums! Liquid Force Luxury Harness (bilder)
Publicerad av claesn på 31 juli, 2007 vid 19:13Efter en massa käbbel med Posten som påstod att de hade varit och knackat på hos mig kom äntligen min nya sele.
Sitter helt underbart med insida i kviltat gel-material och stöttar som en korsett. Klart rekommenderad! Blir klart sugen på att köpa en impact vest nu med.
Eftersom jag älskar bilder tänkte jag visa lite godis för er!
Passar klockrent med min F-One Sk8 Carbon 128×37.
Imorgon kommer min knallgröna 2007 Waroo 11:a. Uppdaterar kanske med lite bilder då.
j0naz svarade 17 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Fan vad schysst den ser ut…. skönt med lite stilfull design.
Min vita Mystic-sele blev helt plötsligt väldigt ful -
Var får man tag på en sådan då och vad går den loss på?
Min darkrider åkte i soptunnan igår…
-
@SkånePaul 401797 wrote:
Var får man tag på en sådan då och vad går den loss på?
Min darkrider åkte i soptunnan igår…
selen kostar 1295 sek.. Vet inte hur mycket LF grejjer Anders i Landskrona har inne, men du kan ju kolla med honom. annars fixar Michael som har hand om LF europa det!
kolla återförsäljare på http://www.liquidforcekites.se
-
har du testat att köra med selen med? vad tycker du om selen efter en hård dag på vattnet. Frågar eftersom det nog är dags att kassera min slitna dark-rider-sele
-
mjersen;401723 wrote:e ju som sagt det pimpigaste märket på marknaden =)
Håller med!
SkånePaul;401797 wrote:Var får man tag på en sådan då och vad går den loss på?1295 pix från http://www.liquidforcekites.se. Fastän jag tog in min från en brittisk retailer.
MagnusH;401839 wrote:har du testat att köra med selen med? vad tycker du om selen efter en hård dag på vattnet. Frågar eftersom det nog är dags att kassera min slitna dark-rider-seleTyvärr inte då jag väntar in min kite och planerar att gå kurs efter det. Men jag tvivlar på att det är skulle vara en smärtsam upplevelse; selen är superlyxig och är välgjord till tusen. Kanske någon annan kan flika in med bruksrapport?
Nu har jag förmodligen jagat ned en Impact Vest, och min kite ankomstbehandlas just på Posten.
-
Kanske finns de någon i denna tråd som har/ska bytta ut sin sele mot liquid force selen.
Hör av er till mig så kanske jag köper eran gamla sele. Jag har storlek small eller medium. Tänkte de är bättre att jag lär mig åka innan jag skaffar nya fetaste grejorna =)Hare fint..
/Jonas
Logga in för att svara.