Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Musik för surfare!

• rookie

Medlem
    3 juni, 2007 vid 19:30

Underskatta inte försäljningskraften med surffilmer.

Jag var bara tvungen att köpa Mando Diao skivan igår, mycket pågrund av “Da flaka” filmen. Grym film f.ö.

• tobc

Medlem
    4 juni, 2007 vid 10:03

Underskatta? Nej nej! Att få ut sin musik till massorna via något så allmänt exotiskt som surfing är ju i princip det bästa man kan få som artist. Det ger en slags tillhörighet, något man sen skulle bli förknippad med 😉

• simpa

Medlem
    9 juli, 2007 vid 16:33

såg er nere på Öland under kristihimmel lyssnade inte så mycket faktiskt (kanske lite mkt öl) men däremot, jag vet fan inte hur men på nåt vänster så fick jag er skiva i handen när ni kastade ut den (regn som det också kallas).
    Så jag lyssnade på er i bilen på vägen hem och fastnade för låten “Exit careful”, för övrigt så är det skönt sound i era låtar!!

• gammel-ippa

Medlem
    9 juli, 2007 vid 17:28

Man blir riktigt glad när man hör er musik. det behövs när man börjar bli till åren:frown:

• gammel-ippa

Medlem
    9 juli, 2007 vid 17:30

Snart 77

• tobc

Medlem
    25 juli, 2007 vid 09:17

väldigt roligt att höra simpa och gammelippa….!
    om du gillade Exit Careful så tror jag du kommer gilla de nya låtarna på kommande skivan. Vi planerar att släppa skivan i augusti men man vet aldrig när det blir klart…dock postar jag nån länk här sen så ni alla kan lyssna på det nya materialet. skivan kommer finnas att köpa på cdon.se sen när den släpps.

• simpa

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 21:30

@tobC 400018 wrote:

väldigt roligt att höra simpa och gammelippa….!
    om du gillade Exit Careful så tror jag du kommer gilla de nya låtarna på kommande skivan. Vi planerar att släppa skivan i augusti men man vet aldrig när det blir klart…dock postar jag nån länk här sen så ni alla kan lyssna på det nya materialet. skivan kommer finnas att köpa på cdon.se sen när den släpps.

Det ser jag fram emot, länka sen! ses på Öland nästa kristiflygar??

• simpa

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 21:34

Du jävlar! kom på att erat album jag fick låg i bilen, som nu inte finns mer.
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=51585

• alexasu

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 22:39

asså, vilken bitrate har ni lagt ut låtarna i på myspace å purevolume? det tar hundra år för dom å tanka klart.

• Oregistrerad

Gäst
    5 augusti, 2007 vid 11:29

http://www.myspace.com/kelvinsno1 är musik med surfare för surfare. De ryktas att de håller på med en E.P som skall släppas lagom till höststormarna kommer!!
    MVH LASSE

• tobc

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 21:13

@alexasu 402916 wrote:

asså, vilken bitrate har ni lagt ut låtarna i på myspace å purevolume? det tar hundra år för dom å tanka klart.

det är inte vi som bestämmer bitraten på myspace

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Musik för surfare!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.