Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Musik i surffilmer
-
Musik i surffilmer
Posted by surfmc on 17 februari, 2005 at 22:51Hej !
Har precis fått igång bredbandet så jag tänkte ladda ner lite schysst musik, jag tycker ofta det är bra musik i surffilmer. Ni kan väl tipsa om bra grupper som är med i surffilmer. Har ni låtar eller filmer som ni vill dela med er av så kan ni göra det via msn surfmc@hotmail.com
bronze replied 19 years, 10 months ago 18 Members · 28 Replies -
28 Replies
-
Tycker nästan att man aldrig hittar några låtar som är med i surffilmer.Alla grupper har namn som man aldrig har hört innan och söker man på DC++ så hittar man inget.Har hittat en bra låt och det är Serafin med låten Cowboy song good luck!
-
Jag tycker det är för mycket vita killar i tatueringar och bakoframvända kepsar med för korta långbyxor, eller är det för långa kortbyxor?
Nä fram med lite schysst tung Hip Hop istället…
Å så Luscious Four såklart…
*fjäsk* -
musiken är ju halva filmen,
känns som det är sällan dom fått till det med skön musik i bakgrunden på kite filmer.. blir trist med ap-distad gura til någon som skriker efter ett tag…
jag rekommenderar lite softare glidar musik
dave matthews band, john mayer, 3 doors down, jack johnson e grymt skön till kitefilmer, sublime slår aldrig snett i kitefilmergood luck
-
En röst till för Jack Johnson, grymt bra! Skivan “On and On” blir bara bättre o bättre ju mer man lyssnar på den…
/alex
-
Förresten när det gäller bredband, vad fan är skillnaden på bit o byte, någon datanörd som vet? Är det så här 8bit=1byte?
Då skulle Bredbandsbolaget 24Mbit/s vara samma som 3Mbyte/sek?
Aight? -
Svar till:
Förresten när det gäller bredband, vad fan är skillnaden på bit o byte, någon datanörd som vet? Är det så här 8bit=1byte?
Aight?[/ QUOTE ]
ok.. så här e det.. om man retar en hund jävligt mycket.. kommer den att bita dig.. där med bit.
över till något helt annat.. om man är ute och jagar och skjuter en björn eller något liknand, så har man ett byte.. där med byte
citat-saol! -
Svar till:
Aight?[/ QUOTE ]
jepp,
men det är ju inte ofta man tankar på högsta hastighet -
Hur funkar soulseek?? är det samma princip som dc? varför är det bättre?
-
Svar till:
En röst till för Jack Johnson, grymt bra! Skivan “On and On” blir bara bättre o bättre ju mer man lyssnar på den…
[/ QUOTE ]
För att inte tala om Johnossi, GRYMT BRA!
Log in to reply.