Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Mycket fin volksawagen transporter 89 Säljes

• Mycket fin volksawagen transporter 89 Säljes

Publicerad av donpedro på 6 november, 2005 vid 11:03

Min stora Kärlek i livet måste tyvärr säljas men till lycka för någon annan glad surfare. Bilnen är en orange volksvagen transporter från 89. Har gått cirka 26000 och går fortfarande som en klocka. Jag har inte haft några problem alls med bilen. På senaste besikningen fick den dock två ettor för att ena possitions lampan var trasig och för att indikerings dioden för helljuset var ur funktion. Bilen läcker även lite olja men det är inte så farligt. Bussen är enkelt surfbuss inredd med säng och en hyllkonstruktion för segel och brädor. Om man sinte ska sova i den har jag lyckat köra 3 fulla utrustningar 5 brädor 14 segel och ett gäng master och bommar alt sammans gick in i bilen.

Ring gärna för mer info!

Pris 10000 inkl sommar och dubbade vinterdäck, två st cykelhållare och takräcke.

Finns i Ängelholm eller Stockholm.

Bilder kan ordnas vid intresse

donpedro svarade 19 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Mycket fin volksawagen transporter 89 Säljes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.