Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mycket hangtime høga hopp, vad ska man køpa?
-
Mycket hangtime høga hopp, vad ska man køpa?
Publicerad av anonym-anvandare på 28 februari, 2005 vid 12:17Ska køpa ny drake vill ha en med vældigt mycket hangtime.
Har kørt med en Naish aero 16 kvm från 2002 som har noll hangtime. ær trøtt på att falla ner lika fort man kom øpp.Någon som har någon erfarenhet från wipika wip,
Naish x4 eller Cabrhinna Contra?Vad rekomenderas?
rambo_johnson svarade 20 år sedan 19 Medlemmar · 72 Svar -
72 Svar
-
Funderar ganska starkt på wipika wip 16 o 10 kvm
De finns till ganska bra pris nu
Någon med erfarenhet av dena kite? -
såg wipen i fuerte, höga hopp men ingen hangtime men skiten yellifishade så in i helvete.
Köp EH freeride, eller wave 7, 9…. Du ångrar inte dig.
-
Fan Det ær ju hangtime jag vill ha! och sen høga hopp.
Det ær væll derfør den ær så jævla billig. Skit också. -
köp helt klart en EH freestyle om du vill ha höga hopp o grym hangtime.. men hoppar sjukt med waven också men dock itne samma hangtime.. man såg klart skillnad nere i cabarete vilke drakar som hoppade högst o längst och det var faktiskt EH. och där finns alla märken.. åk ner o kolla själv ananrs..
-
haha kan d juh vara värt eller?
jaja men du kan lita på mig o ludde kompis. vi e objektiva som fan.
-
Luuddee objektiv! Ha Ha den var bra den!
Iallafall ett märke i objektivet har han!
-
En beg. X4 får du ju ganska billigt annars är det Raven som är det som gäller om du vill köra Naish. Lycka till med valet!
Kolla även på t.e.x kiteforum.com eller någon annan site där det inte bara snackas om ett märke hela tiden så får du lite mer objektiva svar. -
men ärligt patrik du vet vem som hoppar högst o längst.. (hugo EH)
-
Jo det snackas mycket gott om EH men alltid av samma personer hær.
Va ær det før EH du vill krænga till mig?
Hur gammal vilken model och så. -
jag har den absolut fetaste EH kiten till salu..
12:a freestyle 04..fast vet inte riktigt om ja vill sälja den e för jevla goooo.
-
Ja jag har haft/har wip, lätt å hoppa med och ingen ”jellyfish” om man pumpade som man skall enl. rekomendationerna! Skall pumpas hårt som alla hög Ar drakar//Mvh Bengt N
-
Om du vill sælja så sæg ett pris så kanske jag ær intresserad.
-
ær det bra hangtime i wipen det ær fræmst hangtime som jag ær ute efter????
Logga in för att svara.